iransatellite

۱۳۸۹ شهریور ۹, سه‌شنبه

تلويزيون رسا در تل استار 12

http://iransatnews.persiangig.com/RASA.jpg

تلويزيون رسا (Rasa) از طريق ماهواره تل استار 12 روي اير رفت.

پس از وقفه اي طولاني شبكه رسانه سبز ايران (رسا) از ماهواره اي به سمت ايران, اروپا و خاورميانه روي اير رفت. اين شبكه كه به رهبري و در اصل مديريت مير حسين موسوي (البته به صورت پنهان) تاسيس شده است پيش از اين تنها به صورت اينترنتي قابل دريافت و پخش ميشد. البته طبق اعلام مسئولان شبكه , اين شبكه پس از مدتي فعاليت در اين ماهواره در صورت دريافت و جمع آوري كمك هاي مالي مردمي به ماهواره هاي ديگر از جمله يوتلست W3A خواهد رفت. اين در حالي است كه ماهواره تل استار 12 را كمتر كساني در ايران دريافت مي كنند و به جرات مي توان گفت بيننده هاي اين ماهواره به صفر نزديك شده است. شبكه هاي سياسي اين ماهواره نيز همگي به ماهواره هاي ديگر از جمله هاتبرد و يوتلست W3A مهاجرت كرده اند و تنها شبكه اي كه در اين ماهواره فعاليت مي كرد شبكه آريامهر بود كه اين تلويزيون هم به دليل مشكلات مالي از روي ماهواره برداشته شد. مطمئنا بينندگان تلويزيون رسا بسيار كم خواهند بود چرا كه اگر هم كسي تل استار 12 را دريافت مي كند اكثرا با پارازيت هاي محلي و منطقه اي رو به رو هستند. حال شما فكر بكنيد شبكه اي كه هنوز تاسيس نشده به جمع كردن كمك هاي مردمي بپردازد چه عاقبت و سرنوشتي در ادامه خواهد داشت ؟!!
گفتني است فركانس اين شبكه در تل استار 12 اختصاصي بوده و شما بايد اين فركانس را به صورت دستي در رسيور خود وارد و اضافه (Add) كنيد.

مشخصات دريافت رسا در تل استار 12:
Freq: 11527
POL: V
SR: 1620
Fec: 2/3
Channel Name: Rasa Tv

دوستاني كه در قسمت نظرات مطلب قبلي در رابطه با كدها و سافتكم سوال پرسيده بودند, سوالات آن ها در قسمت نظرات همان مطلب جواب داده شد.

۱۳۸۹ شهریور ۷, یکشنبه

كد هاي فعال شبكه هاي RAI ايتاليا

http://www.tehranpic.net/images/oh1l2dlyc1rwzg2l4608.jpg

با توجه به در دسترس نبودن خبر خاصي در اين مطلب كدهاي جديد و فعال شبكه هاي كارتي براي استفاده شما عزيزان قرار مي دهيم:

اين كدها مربوط به پكيج RAI (راي) ايتاليا است كه مطمئنا بيشتر دوستان با اين پكيج و كانال هاي آن آشنايي كافي را دارند.
پكيج RAI در ماهواره هاتبرد پخش مي شود و با كدهاي زير از 5 كانال اين پكيج 4 كانال باز مي شوند.
شبكه هاي RAI 1 , RAI 2 , RAI 3 , RAI 4 شبكه هايي هستند كه با دادن كد هاي زير به راحتي در ماهواره هاتبرد باز مي شود.

مشخصات دريافت پكيج RAI در هاتبرد:
Freq: 10992 - 11766
POL: V
SR: 27500
Fec: 2/3

اما كدهاي ماه سپتامبر اين شبكه ها فعال شد. كدها بدين شرح است:

Ident: 0030
Index: 0c
3B18F5671AA9CB9D
سيستم كد شده اين كانال ها نيز Seca است.

اما دوستاني كه در وارد كردن كدها مشكل دارند مي توانند سافتكم زير را به رسيور خود انتقال دهند.


دوستاني كه در قسمت نظرات مطلب قبلي در رابطه با كدها و سافتكم سوال پرسيده بودند, سوالات آن ها در قسمت نظرات همان مطلب جواب داده شد.

۱۳۸۹ شهریور ۵, جمعه

Top Movies در نايلست

http://www.tehranpic.net/images/jnr9t2oprgmajfszotd.jpg

شبكه جديدي با نام Top Movies از ماهواره نايلست روي اير رفت.

بعد از قطع شدن تلويزيون كانال جديد به دليل مشكلات مالي از ماهواره نايلست هم اكنون اين شبكه جايگزين كانال جديد شده است. هنوز اطلاعاتي از موضوع و ساير مشخصات اين شبكه اعلام نشده است و هم اكنون اين شبكه در حال پخش لوگوي خود مي باشد. از آن چه پيداست گمان مي رود پخش فيلم هاي سينمائي ترسناك موضوع اصلي اين شبكه باشد. البته شايعه هايي مبني بر فارسي بودن اين شبكه است ولي اين تلويزيون با زبان عربي در ماهواره نايلست ثبت شده است. البته همه چيز در آينده و زمان افتتاح رسمي اين شبكه مشخص خواهد شد. لازم به ذكر است شما براي تماشاي اين شبكه لازم به سرچ دوباره در رسيور خود نداريد چون اين شبكه همان طوري كه عرض كردم جايگزين تلويزيون كانال جديد در نايلست شده است. هنوز خبري از روي اير رفتن اين شبكه در ماهواره هاي ديگر نيست.
گفتني است تلويزيون كانال جديد به دلايل مالي پخش برنامه هاي خود را از هفته ها گذشته از ماهواره نايلست قطع كرده بود و هنوز خبري از برگشت اين شبكه به ماهواره نيست.

مشخصات دريافت Top Movies در نايلست:
Freq: 10873
POL: V
SR: 27500
Fec: 3/4
Channel Name: Top Movies

دوستاني كه در قسمت نظرات مطلب قبلي در رابطه با كدها و سافتكم سوال پرسيده بودند, سوالات آن ها در قسمت نظرات همان مطلب جواب داده شد.

۱۳۸۹ شهریور ۴, پنجشنبه

اميد ايران از فركانس جديدي در هاتبرد

http://www.tehranpic.net/images/kzdpnq91t7553uw189nj.jpg

تلويزيون اميد ايران از فركانس جديدي در ماهواره هاتبرد روي اير رفت.

اين شبكه كه نادر رفيعي مديريت آن را بر عهده دارد از لس آنجلس آمريكا پخش مي شود. پس از فروخته شدن فركانس 10853 ماهواره هاتبرد به پكيج اسكاي ايتاليا , تمامي شبكه هاي اين فركانس از جمله اميد ايران از اين فركانس برداشته شدند و به فركانس هاي ديگر نقل مكان كردند. اين در حالي است كه تلويزيون اميد ايران پس از قطع شدن از فركانس 10853 به طور رسمي اعلام كرده بود كه از طريق فركانس 10720 ماهواره يوتلست W3A به عنوان فركانس و ماهواره جديد روي اير خواهد رفت اما پس از مشكلات به وجود آمده از طرف كمپاني ماهواره اي يوتلست براي روي اير بردن شبكه ها در اين فركانس , نادر رفيعي در يكي از برنامه هاي تلويزيون Tv Persia One حاضر شد و اعلام كرد كه اميد ايران تا چند روز آينده از فركانس 11470 ماهواره هاتبرد روي اير خواهد رفت. هم اكنون اين اتفاق از دقايقي پيش افتاده است و تلويزيون اميد ايران از فركانس بسيار ضعيف 11470 ماهواره هاتبرد روي اير رفته است اما فعلا به صورت تست روي اير رفته است و در حال پخش كالربار مي باشد و صدا و تصوير اين شبكه هنوز وصل نشده است. گفتني است فركانس 11470 هاتبرد يكي از ضعيف ترين فركانس ها از لحاظ داشتن پارازيت در ايران است كه در اكثر نقاط ايران پارازيت دائمي دارد. هم چنين كيفيت اين فركانس نيز بسيار پايين مي باشد. لازم به ذكر است شبكه هاي كهكشان و تصوير ايران نيز روي اين فركانس پخش مي شوند.

مشخصات جديد دريافت اميد ايران در هاتبرد:
Freq: 11470
POL: V
SR: 27500
Fec: 5/6
Channel Name: Omid e Iran

دوستاني كه در قسمت نظرات مطلب قبلي در رابطه با كدها و سافتكم سوال پرسيده بودند, سوالات آن ها در قسمت نظرات اين مطلب جواب داده شد.

۱۳۸۹ شهریور ۲, سه‌شنبه

IPN ازفركانس جديدي در ماهواره هاتبرد

http://iransatnews.persiangig.com/IPN%201%20%28289%20x%20215%29.jpg


تلويزيون IPN از طريق فركانس جديدي در ماهواره هاتبرد روي اير رفت.

اين شبكه كه مديريت آن را مهران عبدشاه بر عهده دارد از لس آنجلس آمريكا پخش مي شود. هم اكنون اين شبكه در فركانس قبلي خود (12207) نيز قابل دريافت است ولي تا ظرف چند روز آينده از اين فركانس قطع خواهد شد و پخش برنامه ها به فركانس جديد منتقل خواهد شد. پيش از اين , اين تلويزيون در فركانس پرقدرت 10815 ماهواره هاتبرد نيز روي اير رفته بود اما پس از چند روز به دلايل نامشخصي از آن فركانس قطع شد و به فركانس قبلي خود بازگشت. هم اكنون از ساعاتي پيش نيز از طريق فركانس جديدي در ماهواره هاتبرد روي اير رفته است كه شبكه ICC نيز روي آن فركانس حضور دارد. گفتني است فركانس قبلي تلويزيون IPN يعني 12207 در اكثر نقاط ايران داراي پارازيت و كيفيت بدي مي باشد البته فركانس جديد هم داراي كيفيت بالايي نمي باشد و در بعضي ساعات قطع و وصل مي شود.

مشخصات جديد دريافت IPN در هاتبرد:
Freq: 11566
POL: H
SR: 27500
Fec: 3/4
Channel Name: IPN

اما چهار خبر ديگر:

تلويزيون كانال يك از ماهواره يوتلست W3A برداشته شد.
اين شبكه سياسي فارسي زبان كه مديريت آن را شهرام همايون بر عهده دارد بار ديگر از ماهواره يوتلست W3A قطع و به طور كامل برداشته شد. هنوز دليل اين قطعي مشخص نيست و مسئولان تلويزيون كانال يك هم قبل از قطعي شبكه از ماهواره يوتلست W3A صحبتي در اين باره نكرده بودند. در صورت رسيدن خبر صريحي به شما دوستان اطلاع خواهيم داد.

تلويزيون IFilm بار ديگر به ماهواره بدر 4 (عربست) بازگشت.
اين شبكه كه متعلق به دولت ايران مي باشد فيلم ها و سريال هاي ايراني را به زبان عربي دوبله ودر 3 ماهواره پخش مي كند. هنوز فعاليت هاي رسمي اين شبكه جمهوري اسلامي آغاز نشده است و هم اكنون در حال تبليغ برنامه هاي خود مي باشند. اين شبكه از 3 ماهواره نايلست, عربست و يوتلست W6 قابل دريافت و پخش مي شود. ضمن اين كه فركانس اين شبكه در ماهواره يوتلست W6 اختصاصي مي باشد. پيش از اين , اين شبكه از ماهواره عربست قطع شده بود اما بار ديگر به اين ماهواره بازگشت.

مشخصات دريافت IFilm در عربست (بدر 4):
Freq: 12169
POL: V
SR: 27500
Fec: 3/4
Channel Name: IFilm

تلويزيون صداي آمريكا از يكي از فركانس هاي خود در ماهواره تل استار 12 برداشته شد.
اين شبكه كه برنامه هاي خود را از 3 فركانس در تل استار 12 پخش مي كرد امروز از فركانس 11545 قطع و برداشته شد اما هم چنان پخش برنامه هاي اين شبكه از فركانس هاي 11566 با سيمبل ريت 2214 و 12608 با سيمبل ريت 19279 در تل استار 12 ادامه دارد. هم چنين اين شبكه از ماهواره هاي نايلست , عربست , آسياست 3 و يوتلست W3A نيز قابل دريافت است. هنوز اين شبكه در ماهواره هاتبرد روي اير نرفته است و هم چنان پارازيت هاي دولت ايران از اين كار جلوگيري مي كند.


آخرين خبر از اميد ايران: تلويزيون اميد ايران به زودي در ماهواره هاتبرد خواهد بود.
نادر رفيعي مدير تلويزيون اميد ايران در برنامه اي در شبكه Tv Persia One اعلام كرد كه تلويزيون اميد ايران به زودي از طريق فركانس 11470 ماهواره هاتبرد روي اير خواهد رفت. پس از مشكلات به وجود آمده از طرف كمپاني ماهواره اي يوتلست براي روي اير بردن تلويزيون اميد ايران در ماهواره يوتلست W3A به نظر مي رسد چند وقتي شاهد حضور شبكه اي ايراني در فركانس 10720 ماهواره يوتلست W3A نباشيم. گفتني است فركانس 11470 ماهواره هاتبرد يكي از ضعيف ترين فركانس ها از نظر سيگنال دهي در ايران است كه در بيشتر ساعات با پارازيت دائمي رو به رو است.

با تشكر از ناشناس از اصفهان گرامي

دوستاني كه در قسمت نظرات مطلب قبلي در رابطه با كدها و سافتكم سوال پرسيده بودند, سوالات آن ها در قسمت نظرات اين مطلب جواب داده شد.

۱۳۸۹ شهریور ۱, دوشنبه

پكيج IRIB به صورت HD در عربست !!!

http://iransatnews.persiangig.com/4m4l3648dztc39l6jis4.gif

شبكه هاي دولتي و تلويزيوني جمهوري اسلامي از طريق فركانسي جداگانه به صورت Hd روي اير رفتند.

شبكه هاي اول, دوم, سوم و چهارم صدا و سيما و هم چنين شبكه هاي تهران , خبر و آموزش تلويزيون هايي هستند كه هم اكنون با كيفيت تصويري Hd از طريق ماهواره عربست روي اير رفته اند. لازم به ذكر است همين شبكه ها به همراه شبكه قرآن و چند راديو دولتي از طريق فركانسي جداگانه ديگر (12332) با كيفيت تصويري معمولي در حال پخش برنامه هاي خود در ماهواره عربست هستند.
اين تغيير فركانس هاي جمهوري اسلامي هم چنان ادامه دارد و در روزهاي گذشته براي چند ساعت از طريق فركانس 12302 عربست روي اير رفتند اما بار ديگر قطع شدند. هم اكنون اين شبكه ها در دو فركانس قابل دريافت هستند كه فركانس جديد به پخش كانال ها به صورت اچ دي اختصاص دارد. البته كساني مي توانند كه شبكه هاي Hd را تماشا كنند كه هم رسيور Hd و هم تلويزيون Hd داشته باشند. قابل ذكر است پخش اين شبكه ها در ماهواره هاي اينتلست 902 و آسياست 3 (استاني ها) نيز ادامه دارد. پيش از اين همين شبكه ها به صورت Hd در ماهواره آسياست 3 نيز روي اير رفتند.
مشخص نيست جمهوري اسلامي به دنبال چه هدفي است ؟؟؟ چرا آن قدر تغيير فركانس صورت مي گيرد ؟ چرا ماهواره عربست را براي پخش برنامه هاي خود انتخاب كرده اند ؟؟ آيا مي خواهند مخاطبان شبكه هاي پر طرفداري چون فارسي 1 يا بي بي سي فارسي را كاهش دهند ؟؟ آيا مردم يا عرب زبانان به پاي شبكه هاي جمهوري اسلامي مي نشينند و برنامه هايي چون زلال احكام را تماشا مي كنند يا به پاي صحبت ها و فرمايشات مقام معظم رهبري آن هم به صورت Hd مي نشينند ؟؟! چرا چرا ......‌ ؟؟؟

مشخصات جديد دريافت پكيج IRIB HD در عربست:
Freq: 11881
POL: H
SR: 27500
Fec: 3/4
Channel Name: IRIB Tv 1 HD - IRIB TV 2 HD - IRIB TV 3 HD - IRIB TV 4 HD
- IRIB TV 5 HD - IRINN HD - Amouzesh TV HD


آخرين خبر: تلويزيون كانال يك (Channel One) از ماهواره يوتلست W3A قطع شده است. هنوز دليل قطعي اين شبكه مشخص نيست و در حال حاضر اين شبكه صدا و تصويري ندارد.
منتظر خبرهاي تكميلي تر در اين زمينه باشيد.

دوستاني كه در قسمت نظرات مطلب قبلي در رابطه با كدها و سافتكم سوال پرسيده بودند, سوالات آن ها در قسمت نظرات اين مطلب جواب داده شد.

۱۳۸۹ مرداد ۲۸, پنجشنبه

قطع شدن شبكه هاي اميد ايران و كانال جديد از هاتبرد و نايلست

http://iransatnews.persiangig.com/New%20Channel.jpg


با آخرين خبرها از رسانه هاي پارسي زبان در خدمت شما هستيم.

1- تلويزيون كانال جديد (New Channel) در نايلست به صورت تست درآمده است.

اين تلويزيون سياسي كه متعلق به حزب كمونيست است پس از توقف برنامه هاي خود در ماهواره هاتبرد به دليل ارسال پارازيت دولت ايران , چند ماهي است كه از طريق ماهواره نايلست به سمت ايران, اروپا و خاورميانه پخش مي شود كه بنا به دلايل نامشخصي از روز يكشنبه به صورت تست درآمده و هيچ برنامه اي پخش نمي كند. البته احتمال مي رود اين مشكل به وجود آمده به خاطر مسائل مالي شبكه باشد كه در وبسايت اين تلويزيون نيز چنين مشاهده مي شود. تلويزيون كانال جديد از طريق فركانس 10873 ماهواره نايلست قابل دريافت است و به تازگي برنامه هاي خود را از طريق شبكه اي كردي به نام KBC در ماهواره هاتبرد براي ساعاتي پخش مي كند. اين شبكه از فركانس 11200 ماهواره هاتبرد پخش مي شود. البته هنوز اين شبكه از ماهواره نايلست قطع نشده است و فعلا هيچ چيزي مبني بر سرنوشت اين شبكه مشخص نيست. در صورت رسيدن خبر صريحي از اين تلويزيون به اطلاع شما خواهيم رساند.

2- تلويزيون PMC Music از ماهواره عربست (يروبرد 2) قطع شد.

اين شبكه كه چند ماهي است به دنبال فركانسي قوي و البته ضد پارازيت براي پخش برنامه هاي شبكه دوم خود يعني PMC Family مي گردد هنوز به نتيجه اي نرسيده است. سه شبكه اين تلويزيون يعني PMC Music , PMC Family , PMC Radio در طي هفته گذشته از ماهواره نايلست نيز قطع و به طور كلي از اين ماهواره برداشته شدند. از روز چهارشنبه هم تنها شبكه PMC در ماهواره عربست از فركانس ضعيف 11013 قطع شد. هم چنين مسئولان اين شبكه فركانس هاي گوناگوني از جمله 11566 و 12245 در ماهواره هاتبرد براي پخش PMC Family انتخاب كردند اما باز هم نتيجه اي نداشت و پارازيت هاي دولت ايران خيلي راحت اين شبكه را مات كرد. شايد تنها راه شبكه PMC پخش در ماهواره يوتلست W3A باشد كه اخيرا بيشتر شبكه هاي ايراني در حال مهاجرت به اين ماهواره هستند. قابل ذكر است هم اكنون شبكه PMC تنها از ماهواره هاتبرد و فركانس 11747 قابل دريافت است.

آخرين خبر: تلويزيون PMC Radio بار ديگر به ماهواره نايلست بازگشت. هنوز ساير شبكه هاي PMC در اين ماهواره روي اير نرفته اند.

مشخصات دريافت در نايلست:
Freq: 11393
POL: V
SR: 27500
Fec: 3/4
Channel Name: PMC Radio


New Update 2: تلويزيون PMC Radio براي چندمين بار پياپي از ماهواره نايلست به طور كلي قطع شده است.

3- شبكه هاي گروه مهاجر , PDF و 4 تغيير فركانس دادند.

شبكه هاي Iran MN TV , Iran FM TV, Iran TV Market,Iran PS TV, Persian Film از پكيج مهاجر متعلق به آرياپناهي از فركانس 10853 ماهواره هاتبرد قطع شدند و پخش برنامه هاي اين شبكه ها به فركانس جديد دراين ماهواره انتقال يافت. از اين بين تنها شبكه Iran PS TV به فركانس 11054 تغيير فركانس داد و ساير شبكه ها به فركانس 11604 منتقل شدند. گفتني است فركانس 11604 يكي از ضعيف ترين فركانس ها از لحاظ پارازيت مي باشد به طوري كه كوچكترين امواج هم روي كيفيت آن تاثير زيادي دارد.
شبكه PDF نيز كه از فركانس 10853 ماهواره هاتبرد قابل دريافت بود تغيير فركانس داد. اين شبكه كه از هامبورگ آلمان پخش مي شود از فركانس 11317 به عنوان فركانس جديد روي اير رفت. گفتني است اين فركانس پيش از اين متعلق به شبكه فارسي 1 بود كه پس از قطع اين شبكه از هاتبرد چندين شبكه از جمله PDF از اين فركانس روي اير رفتند تا اين فركانس از اختصاصي بودن دربيايد.
شبكه 4 نيز از طريق فركانس جديدي در ماهواره هاتبرد روي اير رفت. اين شبكه كه مديريت مشخصي ندارد از بريتانيا پخش مي شود و داراي كيفيت بسيار بالايي است به طوري كه مي توان اين شبكه را با بهترين شبكه هاي موزيك ساير كشورها مقايسه كرد. موضوع اصلي اين شبكه پخش موزيك ويدئو هاي خارجي و ايراني است. اين شبكه پيش از اين در فركانس 10853 و مدتي بعد از فركانس 11604 به طور همزمان پخش ميشد كه پخش برنامه هاي آن از روز چهارشنبه در هر دو فركانس مذكور قطع شد و اين تلويزيون به طور كلي از اين دو فركانس برداشته شد. فركانس 11054 ماهواره هاتبرد فركانس جديد اين شبكه مي باشد كه داراي كيفيت مناسبي براي پخش اين شبكه است و در اغلب نقاط ايران بدون مشكل دريافت مي شود.

مشخصات جديد دريافت شبكه هاي گروه مهاجر در هاتبرد:
Freq: 11604
POL: H
SR: 27500
Fec: 5/6
Channel Name: Iran Tv Market - Iran MN Tv - Iran FM Tv - Persian Film

مشخصات جديد شبكه PDF در هاتبرد:
Freq: 11317
POL: V
SR: 27500
Fec: 3/4
Channel Name: PDF

مشخصات جديد شبكه هاي 4 و پرشين استار در هاتبرد:
Freq: 11054
POL: H
SR: 27500
Fec: 5/6
Channel Name: 4 - Iran PS Tv

4- تلويزيون اميد ايران از ماهواره هاتبرد قطع شد.

اين شبكه كه مديريت آن را نادر رفيعي بر عهده دارد در اطلاعيه اي اعلام كرده بود كه از 18 آگوست يعني چهارشنبه از طريق ماهواره يوتلست W3A به عنوان فركانس و ماهواره جديد روي اير خواهد رفت اما تا به اين لحظه اين اتفاق نيفتاده است. اين شبكه از فركانس 10853 پخش ميشد كه از صبح امروز از روي اين فركانس قطع شده است. گفتني است پيش از اين نادر رفيعي اعلام كرده بود كه تلويزيون خود را از فركانس 11566 ماهواره هاتبرد به عنوان فركانس جديد روي اير خواهد برد اما تقاضاي زياد بينندگان اين شبكه و هم چنين كيفيت بعد فركانس جديد در هاتبرد باعث شد نظر او تغيير كند و فركانس 10720 ماهواره يوتلست W3A را به عنوان فركانس جديد تلويزيون اميد ايران اعلام كند. اما تا به اين لحظه اين شبكه از اين ماهواره روي اير نرفته است.


دوستاني كه موفق به باز كردن كانال هاي پكيج بيس فرانسه با كدهايي كه در مطلب قبلي قرار گرفت نشدند, لطفا آيدنت (Ident) كدها را از 020810 به 020820 تغيير داده و نتيجه را در قسمت نظرات وبلاگ اعلام نمايند.

۱۳۸۹ مرداد ۲۴, یکشنبه

پكيج IRIB بار ديگر در عربست و 4 در فركانسي جديد

http://iransatnews.persiangig.com/Package%20Iran%202.jpg

پكيج IRIB براي چندمين بار پياپي تغيير فركانس داد.

كانال هاي دولتي و تلويزيوني پكيج جمهوري اسلامي براي چندمين بار از فركانس جديدي در ماهواره بدر 5 (عربست) روي اير رفته اند. فركانس 11881 كه فركانس قبلي اين پكيج در بدر 5 بود در طي دو روز گذشته فاقد سيگنال شد و به همين دليل اين پكيج به طور كلي از اين فركانس برداشته شد.
اما از دقايقي پيش شبكه هاي اول, دوم, سوم وچهارم صدا و سيما و هم چنين شبكه هاي تهران, خبر, آموزش و قرآن به همراه چند راديو دولتي بار ديگر اين بار از فركانسي قوي تر و بهتر از طريق ماهواره بدر 5 روي اير رفته اند.
حال بايد ديد كه آيا از روي اين فركانس نيز قطع خواهند شد يا خير ؟؟؟
نكته جالب اين است كه فركانس جديد مربوط به پكيج كانال ست (Canal Sat) مغرب است اما بيم آن تفاوت دارد.
طبق آخرين شنيده ها و خبرها احتمالا تمام شبكه هاي دولتي و استاني را در ماهواره هاي عربست و هاتبرد خواهيم ديد. اين اتفاق زماني خواهد افتاد كه دولت فركانس مناسبي براي پخش اين شبكه ها در دو ماهواره مذكور پيدا كند. البته دليل اين كار هم كاملا مشخص است, كم كردن بينندگان شبكه هاي ديگر ماهواره اي هم چون فارسي 1 و جذب دوباره مخاطب به شبكه هاي دولتي!! چيزي كه بايد ديد اتفاق خواهد افتاد يا خير ؟؟

مشخصات جديد دريافت پكيج IRIB در عربست :
Freq: 12322
POL: V
SR: 27500
Fec: 3/4
‍‍‍
Channel Name: IRIB TV 1, IRIB TV 2, IRIB TV 3, IRIB TV 4
Channel Name: IRIB TV 5, IRINN, Amouzesh TV, IRIB Quran


با تشكر از Mehrdasa گرامي


آخرين خبرها: شبكه هاي گروه مهاجر و PDF از فركانس قبلي خود قطع شدند.

شبكه هاي Iran MN TV , Iran FM TV, Iran TV Market,Iran PS TV, Persian Film و PDF Channel از فركانس 10853 قطع شدند و پخش برنامه هاي اين شبكه ها به فركانس جديد در ماهواره هاتبرد انتقال يافت.
شبكه Iran PS TV به فركانس 11054 تغيير فركانس داد. شبكه PDF به فركانس 11317 انتقال يافت و ساير شبكه ها هم به فركانس 11604 تغيير فركانس دادند.

New Update: شبكه 4 از فركانس 11054 ماهواره هاتبرد نيز روي اير رفت. اين شبكه هم اكنون از فركانس 10853 نيز در هاتبرد قابل دريافت است و از فركانس 11604 به طور كلي قطع و برداشته شده است.

New Update: شبكه PMC Music از فركانس 11013 ماهواره عربست (يروبرد 2) قطع شد.

دوستان توجه داشته باشيد كدهاي پكيج بيس فرانسه در مطلب قبلي در وبلاگ قرار گرفت از چهارشنبه شب باطل شده و سوختند. به زودي كدها و سافتكم جديد در وبلاگ قرار خواهد گرفت. (Down)

دوستاني كه در قسمت نظرات مطلب قبلي در رابطه با كدها و سافتكم سوال پرسيده بودند, سوالات آن ها در قسمت نظرات اين مطلب جواب داده شد.

۱۳۸۹ مرداد ۲۳, شنبه

كدهاي فعال براي باز كردن كانال هاي كارتي

http://iransatnews.persiangig.com/illus-absat%20%28405%20x%20150%29.jpg

همان طوري كه قبلا به شما خوانندگان و بازديدكنندگان گرامي وبلاگ ايران ست لايت قول و وعده داده بوديم كه كدهاي فعال براي باز كردن كانال هاي كارتي در وبلاگ قرار دهيم از اين به بعد شاهد فعاليت قدرتمندانه و به روز وبلاگ ايران ست لايت براي انتشار كدها خواهيد بود.

در ابتدا به عنوان سورپرايز يك سري از كدها را قرار مي دهم كه بعيد مي دانم در وبلاگ يا سايت ايراني ديگري باشد. شما با اين كدها مي توانيد پكيج زيبا و ديدني بيس (BISS) فرانسه را باز كنيد و از تماشاي كانال هاي جذاب آن لذت ببريد.
لازم به ذكر است اين پكيج در 3 ماهواره هاتبرد, آسترا و آتلانتيك برد 3 پخش مي شود و با توجه به اين كه بيشتر دوستان ماهواره هاتبرد را دريافت مي كنند تنها فركانس هاي شبكه ها در هاتبرد را قرار داديم.

شما با اين كدها مي توانيد كانال هاي زير را باز كنيد:


Game One در فركانس 11034 ورتيكال
Dorcel TV (كانال 18+) در فركانس 11411 هوريزانتال
RTL 9 در فركانس 11681 هوريزانتال
AB 1 در فركانس 11681 هوريزانتال
AB Moteurs در فركانس 11681 هوريزانتال
Animaux در فركانس 11681 هوريزانتال
Chasse & Peche در فركانس 11681 هوريزانتال
TF 1 در فركانس 11681 هوريزانتال
Escales در فركانس 11681 هوريزانتال
Toute l'Histoire در فركانس 11681 هوريزانتال
NT1 در فركانس 11681 هوريزانتال
Action در فركانس 11681 هوريزانتال
Mangas در فركانس 11681 هوريزانتال
Encyclo در فركانس 11681 هوريزانتال
XXL (كانال 18+) در فركانس 11681 هوريزانتال
France 5 در فركانس 11681 هوريزانتال
France Ô در فركانس 11681 هوريزانتال
LCP در فركانس 11681 هوريزانتال
ART Movie در فركانس 12015 هوريزانتال
ART Hekayat در فركانس 12015 هوريزانتال
M6 در فركانس 12692 هوريزانتال
NRJ 12 در فركانس 12692 هوريزانتال
France 2 در فركانس 12692 هوريزانتال
W9 در فركانس 12692 هوريزانتال
TMC در فركانس 12692 هوريزانتال
Ciné Polar در فركانس 12692 هوريزانتال
Ciné FX در فركانس 12692 هوريزانتال
Virgin 17 در فركانس 12692 هوريزانتال
AB 3 در فركانس 12692 هوريزانتال
AB 4 در فركانس 12692 هوريزانتال
Gulli در فركانس 12692 هوريزانتال
Orange Sport Info در فركانس 12692 هوريزانتال
France 3 Sat در فركانس 12692 هوريزانتال
France 4 در فركانس 12692 هوريزانتال
Ciné First در فركانس 12692 هوريزانتال
Equidia در فركانس 12149 ورتيكال

اما كدهاي اين شبكه ها به ترتيب زير مي باشد:

آيدنت (Ident) تمامي كد ها 020810 است.

0A AC20DA198FD86EF038FE6AAB26B64B0E
0B 9D5DE6B376FF3C1237C9289D8876B665
0C C980400AD973182FDA30C109ECA833FC
0A 807E1948A2C1DA4E3A1E9A3C0DD9BCD9
0B CB664CD63A087D322D36F5AC9D92E3B9
0C CFB46F2271E6475DFC55B3305786D50A
08 E304CE15822801D643ACDD54E541BC02
09 E755CC7FDA59CE6D73FBEA608C52F66F
0A 807E1948A2C1DA4E3A1E9A3C0DD9BCD9
0B CB664CD63A087D322D36F5AC9D92E3B9
0C CFB46F2271E6475DFC55B3305786D50A
0D 08E0B84B401678547ACB6281D4158F94
0E C08A6B9DEC35017470D6C91E310D31F5
0F 681C5BA02339B7B8BCCF87932947F89E
08 697409FA34F2BD7B23B48926637F380E
09 5503589A4510447C5015B3DF31A76666
0A AC20DA198FD86EF038FE6AAB26B64B0E
0B 9D5DE6B376FF3C1237C9289D8876B665
0C C980400AD973182FDA30C109ECA833FC
0D A921570C30961B428074A7451BEACC9D
0E FDAE85425515BF5DEAABFFCAFD4695A6
0F 7FE940F416DA5F492F5A0176E9C797FC

توجه: 2 رقم اول هر كد از سمت چپ انديكس (Index) هر كد مي باشد.

دوستان توجه داشته باشيد سيستم كد شده اين كانال ها Viaccess مي باشد و شما هم بايد در قسمت كددهي رسيور خود ابتدا اين سيستم را تنظيم كرده و تمام كدهايي كه در بالا ذكر شده را به صورت دستي وارد كنيد و شاهد باز شدن كانال ها شويد.

اين را هم توجه داشته باشيد كه اين كدها مثل كدهاي قبلي كه در وبلاگ قرار مي گرفت مختص يك كانال مخصوص نيست و شما بايد تمام كدهايي كه در بالا قرار گرفته را وارد كنيد تا كانال ها باز شوند.

توجه : با توجه به اين كه بسياري از دوستان در وارد كردن اين كدها مشكل دارند لازم دانستم سافتكم اين كدها را براي شما قرار دهم تا به راحتي بتوانيد كانال هاي پكيج بيس را باز كنيد.

دانلود سافتكم

آموزش انتقال سافتكم به رسيور:

1- ابتدا فايل را از لينك بالا دانلود كرده و سپس از حالت زيپ (ZIP) خارج كنيد. (Un ZIP كنيد.)
2- اگر رسيور شما داراي USB مي باشد , فايلي كه UN ZIP كرديد را به وسيله كامپيوتر به يك فلش مموري انتقال داده و بعد در رسيور خود نصب كنيد. (اگر نمي دانيد كه مراحل نصب در رسيور خود چگونه است مدل رسيور خود را در قسمت نظرات ثبت كنيد تا شما را راهنمائي كنيم.)
اما اگر رسيور شما داراي USB نيست , تنها راه شما اتصال رسيور به كامپيوتر است. شما براي اين كار بايد كايل مخصوص اتصال رسيور به كامپوتر كه RS232 نام دارد را تهيه كنيد و با آن كابل رسيور و كامپيوتر را به هم متصل كرده و سافتكم را انتقال دهيد.
3- در پايان شما سافتكم را بايد از طريق يكي از دو راه بالا به رسيور خود انتقال داده تا شاهد باز شدن كانال ها باشيد. توجه داشته باشيد مدت زمان ريختن سافتكم در رسيور تنها چند ثانيه مي باشد.


دوستاني كه احتياج به راهنمائي در وارد كردن كدها و ريختن سافتكم دارند و نمي توانند كدها را وارد كنند فقط و فقط در قسمت نظرات وبلاگ مشكل خود را بيان نمايند تا در كمترين زمان ممكن در همان قسمت نظرات به سوال شما پاسخ داده شود.

۱۳۸۹ مرداد ۲۲, جمعه

پرشين راديو و كهكشان در ماهواره هاتبرد

http://iransatnews.persiangig.com/persian%20radio.jpg


پرشين راديو (Persian Radio) از ماهواره هاتبرد روي اير رفت.

مديريت اين راديو را سعيد قائم مقامي بر عهده دارد. همان طوري كه اطلاع داريد اين راديو سياسي فارسي زبان سال گذشته پس از اعتراضاتي كه در جريان انتخابات ايران اتفاق افتاد به دليل ارسال پارازيت دولت ايران به طور كلي از ماهواره هاتبرد قطع و حذف شد. پس از آن اين شبكه به جمع شبكه هاي فارسي زبان ماهواره يوتلست W3A پيوست و هم اكنون هم در حال پخش برنامه هاي راديويي خود در اين ماهواره مي باشد. اين شبكه بيش از 1 سال دوري از هاتبرد از دقايقي پيش بار ديگر به اين ماهواره بازگشت و از طريق فركانس 11411 هاتبرد در حال پخش مي باشد.
اين فركانس در اكثر نقاط ايران با پارازيت دريافت مي شود و داراي سيگنال چندان بالايي در ايران نيست.

مشخصات جديد دريافت پرشين راديو در هاتبرد 8:
Freq: 11411
POL: H
SR: 27500
Fec: 5/6
Radio Name: Persian Radio

تلويزيون فارسي زبان ديگري از طريق ماهواره هاتبرد روي اير رفت.

اين شبكه كه كهكشان نام دارد پيش از اين از طريق ماهواره كم بيننده Hellas Sat 2 پخش ميشد و از پنج شنبه شب از طريق يكي از ضعيف ترين فركانس هاي ماهواره هاتبرد روي اير رفت.
اما شايد بيشتر شما دوستان از موضوع اين شبكه و نوع برنامه هاي آن بي خبر باشيد كه سعي كردم گلچين و به معرفي بعضي از برنامه هاي اين شبكه بپردازم كه در ذيل به آن اشاره مي كنم:


کهکشان کانال ماهواره ای نوینی است برای بینندگان ایرانی و پارسی زبانان در ایران و اروپا.
تلویزیون کهکشان شما را به دیدن گزارش های مردمی،هنری و ادبی، فیلم،مستند، مصاحبه و کنسرت دعوت میکند.

تهیه گزارش :
تلویزیون کهکشان افتخار دارد که با تیمی مجرت و متخصص , در تهیه گزارشهای سرگرم کننده و آموزنده فعالیت میکند .

کنسرت های موسیقی :
تلویزیون کهکشان ارایه دهنده کنسرت های موسیقی , اصیل , سنتی و کلاسیک میباشد .

پخش و ساخت فیلم :
تلویزیون کهکشان ارایه دهنده فیلم های شما و همچنین فیلم های کلاسیک می باشد.

نمونه گزارش های ساخته شده :

فستیوال کن - 2009

فستیوال تلویزیون موناکو

فستیوال اسب های عربی

نگاهی دیگر به السالوادور

165 سال عکاسی ایرانی


نمونه کنسرت ها :

کنسرت سیما بینا

کنسرت سیمین سماوی

کنسرت هاله نصیری


نحوه تماس با شبکه کهکشان : Kahkeshantv@gmail.com

قابل ذكر است كه اين شبكه از طريق فركانس 11470 هاتبرد روي اير رفته است. اين فركانس در بسياري از نقاط ايران داراي پارازيت دائمي مي باشد و با سيگنال بسيار پاييني دريافت مي شود.
ضمن اين كه تلويزيون هاي تصوير ايران و كومله هم روي اين فركانس پخش مي شوند.

مشخصات جديد دريافت كهكشان در هاتبرد 8:
Freq: 11470
POL: V
SR: 27500
Fec: 5/5
Channel Name: Kahkeshan Tv

New Update: تلويزيون كهكشان تنها پس از چند ساعت از آمدن روي فركانس 11470 ماهواره هاتبرد بنا به دلايل نامشخصي صدا و تصوير آن از ماهواره هاتبرد قطع شده است. به نظر مي رسد ضعيف بودن فركانس اين شبكه براي پخش در هاتبرد باعث اين كار شده است. در صورت رسيدن خبر صريحي از اين شبكه در همين مطلب اعلام خواهد شد.

New Update 2: دوستان گرامي اين شبكه بار ديگر به فركانس 11470 بازگشت.

4 راه برای دیدن کانالهای کارتی

http://iransatnews.persiangig.com/url%D9%81.jpg

با توجه به علاقه دوستان در رابطه با باز كردن شبكه هاي كارتي سعي كردم مطلبي كامل در اين رابطه در وبلاگ قرار بدم.

برای دیدن کانال های کارتی/پولی شما 4 راه حل دارید :

1- پرداخت وجه و خرید کارت اورجینال ، که برای مشاهده چند پکیج کارت های زیاد و گران باید تهیه کرد و مدام کارت عوض کرد یا کارت خوان جدا تهیه کنید که کارت های بیشتری به رسیور متصل شود ، این روش بسیار پر هزینه هست و با همه رسیور ها نیز سازگار نیست برای مثال کارت پکیج اسکای فقط توسط تعداد محدودی رسیور قابل خواندن است.

2- استفاده از شیرینگ بی ثبات و با کیفیت کم و بد ماهواره ای ( دو تیونره - دانگل و ... ) که دارای فریز و قطعی زیاد است و همه پکیج ها باز نمیشوند مثلا پکیج اسکای ، وضعیت سرور مشخص نیست و قابل لغو شدن از سوی شرکت ماهواره هست چون در صورت شکایت شرکت های معتبر صاحب پکیج ها از ارسال دیتای شیرینگ ماهواه ای مشخص هست شرکت صاحب ماهواره چه خواهد کرد و از لحاظ قوانین کپی رایت هم امکان پذیر نیست.

3- استفاده از کد های اندک هک شده در قالب SoftCam.Key و ... یا استفاده از فایل های موقت AU برای اتو آپدیت پکیج مورد نظر که خیلی کوتاه مدت هست و نمیتوان همیشه منتظر هک بود.

4- استفاده از شیرینگ با ثبات و با کیفیت اینترنتی که قابلیت افزایش کارت و پشتیبانی 24 ساعته دارد ، فریز تصویر بسیار کم است در واقع میتوان گفت فقط در پکیج اسکای فریز مشاهده میشود که با اینترنت های پر سرعت ADSL این فریز به صفر نزدیک میشود ، از کانال های بسیار بیشتری پشتیبانی میکند و مشترکین میتوانند به راحتی در خواست کارت/پکیج کنند ، قابلیت باز شدن کانال های HD در شیرینگ اینترنتی به راحتی وجود دارد.

توضیح کوتاهی درباره دانگل :

دانگل بیشتر شبیه Decoder عمل میکند که با گرفتن کد های شیر شده روی ماهواره مخصوص خودش و گرفتن سیگنال از ماهواره معمولی کانال های Encrypt شده را Decrypt میکند و شما کانال را به صورت باز شده میبینید و رسیور شما هم به هیچ چیزی تبدیل نشده است و هک هم در کار نیست


نظر های شخصی :

دوستان عزیز شیرینگ ماهواره ای بسیار ضعیف هست و ثبات ندارد ( میتوانید نظر خود مردم را جویا شوید ) ، سعی کنید از دستگاهی استفاده کنید که شیرینگ اینترنتی را ساپورت کند مثل کارت DVB برای کامپیوتر و رسیور های لینوکسی که CCcam و تمامی پروتکل های شیرینگ را ساپورت میکنند.

شیرینگ اینترنتی کانال های بسیاری را باز میکند ( تقریبا کل هاتبرد و نایل ست و بدر و ... ) و دارای ثبات و ماندگاری مادام العمر هست ( اگر وسیله ای برای شیرینگ اینترنتی داشته باشید مثل رسیور دریم باکس میتوان گفت تا آخر عمر میتوانید شیرینگ اینترنتی داشته باشید چون CCcam هیچ وقت از بین نخواهد رفت ) و نگرانی از بابت قطعی و .... ندارد.

برای افرادی که چیز ارزون میخوان شیرینگ ماهواره ای خوبه ولی هر سال میخرن و بعد از 2 سال همون پول شیرینگ اینترنتی رو پرداخت کردن چون بعد از 6 ماه هزار تا مشکل براش بوجود میاد اما ما ایرانی ها عادت داریم اول ارزون بخریم بعد از ضرر کردن گرون بخریم ولی انگلیسی ها میگن هنوز پولدار نشدم که جنس ارزون بخرم.

بعضی از افراد که اینترنت با محدودیت حجمی دارند نگران مصرف شدن این محدودیت توسط شیرینگ اینترنتی هستند اما اگر در ماه 3 گیگابایت محدودیت داشته باشید هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

شیرینگ اینترنتی CCcam در حال حاضر بهترین گزینه است ، بدون نیاز به IP Valid و Port Forwarding و کامپیوتر ، البته اگر از ADSL و مودم روتر استفاده کنید.

درباره فریز تصویر :

در شیرینگ اینترنتی فریز تصویر به 2 دلیل هست ، سرعت پایین اینترنت شما یا کیفیت پایین سرور که به نظر من باید ADSL داشته باشید و از یک سرور خوب اکانت تهیه کنید ، فعلا فریز فقط روی پکیج اسکای هست که فکر کنم به خاطر حجم زیاد کد های ارسالی هست زیرا قوی ترین سیستم کد گذاری یعنی NDS را دارد.

توضیحات تکمیلی :

کلمه Sharing به معنی " به اشتراک گذاشتن " است ، مسئول سرور تعدادی کارت تهیه میکند و برای مشترکین خود به اشتراک میگذارد انگار که شما کارت ها را خریداری کردید و در رسیور خود گذاشته اید ، میتوان گفت کارت مجازی اما با هزینه بسیار کمتر

اگر مسئول سرور کارتی را نداشته باشد از کسانی که دارای آن هستند درخواست به اشتراک گذاری میکند و Peer یا پیر های سرور خود را افزایش میدهد ، به این صورت میتوانیم کارت های نداشته را را از نقاط دیگر جهان تهیه کنیم
.


در صورت تمايل به خريد هر كدام از اين راه ها براي باز كردن شبكه هاي كارتي با ايميل و يا آيدي ياهو من در تماس باشيد تا شما را بيشتر راهنمائي كنم.

۱۳۸۹ مرداد ۲۱, پنجشنبه

پكيج جمهوري اسلامي بار ديگر در بدر 5


پكيج جمهوري اسلامي براي چندمين بار پياپي به ماهواره عربست بازگشت.

هم چنان كارهاي عجيب و نامشخص جمهوري اسلامي ادامه دارد و براي چندمين بار پياپي پس از قطع شدن شبكه هاي دولتي بار ديگر اين شبكه ها به ماهواره بدر 5 (عربست) بازگشتند.
البته اين بار تعداد بيشتري از شبكه هاي جمهوري اسلامي در فركانس جديد قابل دريافت شدند و تا به اين لحظه 8 شبكه تلويزيون ايران كه عبارتند از : شبكه هاي اول, دوم, سوم و چهارم صدا و سيما و هم چنين شبكه هاي تهران, خبر, آموزش و قرآن از همان فركانس قبلي قابل دريافت شده اند. اما شبكه هاي جام جم 2 و العالم كه پيش از اين روي اين فركانس بودند قطع شدند و قابل دريافت نيست.
مشخص نيست اين قطع و وصل شدن هاي فراوان روي ماهواره بدر 5 به خاطر چه چيزي است ؟؟! چرا جمهوري اسلامي شبكه هاي دولتي خود را از طريق ماهواره تازه وارد بدر 5 روي اير برده است و سعي مي كند اين شبكه ها را در اين ماهواره نگه دارد ؟؟ آيا عرب زبانان به پاي تلويزيون هاي جمهوري اسلامي مي نشينند ؟؟ آيا عرب زبانان شبكه هايي چون MBC را رها مي كنند و به پاي برنامه هايي چون زلال احكام تلويزيون ايران مي نشينند ؟؟
به هر حال هم اكنون اين 8 شبكه به همراه تعدادي از راديو هاي دولتي در همان فركانس 11881 بدر 5 قابل دريافت شده اند و مشخص نيست كه دوباره قطع خواهند شد يا خير ؟؟ لازم به ذكر است اين فركانس متعلق و اختصاصي پكيج IRIB مي باشد.

مشخصات دريافت پكيج IRIB در بدر 5 (عربست):

Freq: 11881
POL: H
SR: 27500
Fec: 5/6
Channel Name: IRIB TV 1 - IRIB TV 2 - IRIB TV 3 - IRIB TV 4
Channel Name: IRIB TV 5 - IRINN - Amouzesh TV Network - IRIB Quran

قطع شدن شبكه هاي PMC از نايلست


3 شبکه PMC به طور کلی از ماهواره نایلست برداشته شد.

تلویزیون های PMC Music , PMC Family , PMC Radio که طی چند هفته گذشته به صورت آزمایشی از طریق فرکانس 11393 ماهواره نایلست پخش می شدند از روز دوشنبه به طور کلی از این ماهواره قطع و برداشته شدند.

این در حالی است که مسئولان تلویزیون PMC چند ماهی است که به دنبال ماهواره مناسب و البته دور از پارازیت برای پخش برنامه های تلویزیون دوم خود یعنی PMC Family هستند و از شواهد پیداست که هنوز به نتیجه ای نرسیده اند.

گفتنی است پخش برنامه های تلویزیون PMC Family هم چنان به طور موقت برای ساعاتی در روز از طریق شبکه اصلی PMC یا همان PMC Music پخش می شود.

هم چنان پخش برنامه های تلویزیون PMC Music از طریق فرکانس 11747 هاتبرد و 11013 یروبرد 2 (عربست) ادامه دارد و خبری از آمدن شبکه های PMC Family و PMC Radio در این دو ماهواره نیست.



۱۳۸۹ مرداد ۲۰, چهارشنبه

اطلاعيه وبلاگ


به زودي با آپديت مطالب وبلاگ ايران ست لايت در اين آدرس در خدمت شما خواهيم بود.