iransatellite

۱۳۸۹ شهریور ۴, پنجشنبه

اميد ايران از فركانس جديدي در هاتبرد

http://www.tehranpic.net/images/kzdpnq91t7553uw189nj.jpg

تلويزيون اميد ايران از فركانس جديدي در ماهواره هاتبرد روي اير رفت.

اين شبكه كه نادر رفيعي مديريت آن را بر عهده دارد از لس آنجلس آمريكا پخش مي شود. پس از فروخته شدن فركانس 10853 ماهواره هاتبرد به پكيج اسكاي ايتاليا , تمامي شبكه هاي اين فركانس از جمله اميد ايران از اين فركانس برداشته شدند و به فركانس هاي ديگر نقل مكان كردند. اين در حالي است كه تلويزيون اميد ايران پس از قطع شدن از فركانس 10853 به طور رسمي اعلام كرده بود كه از طريق فركانس 10720 ماهواره يوتلست W3A به عنوان فركانس و ماهواره جديد روي اير خواهد رفت اما پس از مشكلات به وجود آمده از طرف كمپاني ماهواره اي يوتلست براي روي اير بردن شبكه ها در اين فركانس , نادر رفيعي در يكي از برنامه هاي تلويزيون Tv Persia One حاضر شد و اعلام كرد كه اميد ايران تا چند روز آينده از فركانس 11470 ماهواره هاتبرد روي اير خواهد رفت. هم اكنون اين اتفاق از دقايقي پيش افتاده است و تلويزيون اميد ايران از فركانس بسيار ضعيف 11470 ماهواره هاتبرد روي اير رفته است اما فعلا به صورت تست روي اير رفته است و در حال پخش كالربار مي باشد و صدا و تصوير اين شبكه هنوز وصل نشده است. گفتني است فركانس 11470 هاتبرد يكي از ضعيف ترين فركانس ها از لحاظ داشتن پارازيت در ايران است كه در اكثر نقاط ايران پارازيت دائمي دارد. هم چنين كيفيت اين فركانس نيز بسيار پايين مي باشد. لازم به ذكر است شبكه هاي كهكشان و تصوير ايران نيز روي اين فركانس پخش مي شوند.

مشخصات جديد دريافت اميد ايران در هاتبرد:
Freq: 11470
POL: V
SR: 27500
Fec: 5/6
Channel Name: Omid e Iran

دوستاني كه در قسمت نظرات مطلب قبلي در رابطه با كدها و سافتكم سوال پرسيده بودند, سوالات آن ها در قسمت نظرات اين مطلب جواب داده شد.

۱۸ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام....فرکانس شبکه cnn بر روی ماهواره عرب ست یا هاتبرد چیست؟..
البته شبکه ای که کارتی نباشد و باز باشد.. با تشکر....

ناشناس گفت...

salam.... etefaghan manam be donbale freqe baze cnn migardam.. che hotbird che eutelsat che arabsat..mamnoon misham rahne maee konid

گلی گفت...

مدل رسیور 9696X PVR و 9595X PVR . در مورد هایویون: در حال حاظر رسیور من منوی کددهی داره و میشه کد یا سافتکم را وارد کرد>چرا باید ابتدا پچ را انتقال بدم(پچی که خودش کانالهارو باز نمیکنه)ولازم است سافتکم را انتقال بدم.آیا نمیشه این کارو بدون انتقال پچ انجام داد(پچ دردسر داره و لیست کانالهارو خراب میکنه)من یک بار اینکارو کردم و تمام کانالها بعد از ریست حذف شدن!تو قسمت transfer data چند گزینه داره که شاید برای ذخیره کردن لیست کانالها روی فلش باشه و بعد انتقال آنها در مواقع چنین مشکلاتی که البته من بعد از حذف کانالها چون مطمئن نبودم از این گزینه استفاده نکردم تا به مشکل دیگه ای نخورم

ناشناس گفت...

اطلاعیه رسمی تلویزیون رسا: ابتدا به تل استار12 می رویم





تلویزیون رسا در اطلاعیه ای غیر منتظره از طریق صفحه فیس بوک رسمی خود اعلام کرد این شبکه ابتدا پخش برنامه های خود را بر روی ماهواره Telstar12 آغاز می کند و سپس در صورت کمک های مالی مردمی به ماهواره های دیگر از جمله یوتلست W3A نیز خواهد رفت.
این تصمیم در حالی از سوی تلویزیون رسا اتخاذ می گردد که ماهواره تل استار12 از نظر تعداد بیننده در پایین ترین سطح نسبت به ماهواره های دیگر قرار داشته و به دلیل موقعیت و زاویه دیش دریافت آن در ایران اغلب غیر ممکن است. برخی از شبکه های خبری-سیاسی که زمانی برنامه های خود را بر روی این ماهواره پخش می کردند اینک به Eutelsat W3A منتقل شده اند و تل استار12 حتی بینندگان سابق خود را از دست داده است.
با این توضیح بنظر نمی رسد راه اندازی تلویزیون رسا در ماهواره تل استار12 جز تعداد محدودی بیننده مجهز به دیش های گردان و آن هم برای بخشی که پارازیت های محلی سیگنال ضعیف این ماهواره را قطع نکرده باشد مورد توجه قرار گیرد.

ALI گفت...

ناشناسان گرامي:

شبكه CNN در ماهواره هاتبرد آزاد برنامه پخش نمي كند و كارتي است.
البته گاهي مواقع فركانس 12597 ماهواره هاتبرد كه شبكه CNN از آن پخش مي شود باز مي شود اما دائمي نيست.
در ماهواره يوتلست W3A نيز اين شبكه كارتي است و قابل ديدن نيست.
اما تنها ماهواره هايي كه اين شبكه را آزاد پخش مي كنند ماهواره هاي يروبرد 2 (عربست) و نايلست است.
فركانس CNN در عربست:
11604
H
3/4
27500
فركانس CNN در نايلست:
12073
H
3/4
27500

موفق باشيد.

ALI گفت...

گلي گرامي:

دوست گرامي من حتما چيزي را مي دانم كه ميگم و گر نه بدون دليل نميگم پچ انتقال دهيد.
همان طوري كه گفتم با توجه به مدل رسيور شما سافتكم يا دادن كد دستي به تنهايي كانال ها را باز نمي كند. اگر اطمينان نداريد مي تونيد خودتون امتحان كنيد.
اما در مورد پچ بايد بگم پچ اگر اطلاع داشته باشيد براي رفع مشكلات رسيور و آپديت شدن از طرف شركت سازنده ارائه مي شود و هيچ موقع بي دليل پچي نمي آيد.
از طرفي آخرين پچي كه من لينك دانلودش را در مطلب قبلي براي شما گذاشتم خود به تنهايي كانال ها را باز مي كند اما براي كيفيت بهتر و ماندگاري بيشتر كانال ها بهتر است بعد از انتقال پچ سافتكم را نيز انتقال دهيد تا شاهد قطعي و فريز در كانال نباشيد.
در مورد حذف كانال ها و يا به هم خوردن ترتيب آن ها من در قسمت نظرات مطالب قبلي مفصل توضيح داده بودم. پيشنهاد مي كنم يك بار مطالعه فرمائيد.
در كل براي باز شدن كانال ها شما بايد ابتدا پچ را انتقال دهيد در غير اين صورت كانال ها باز نمي شوند.
اگر پچ رسيورهاي آيكلاس خود را خواستيد در همين قسمت اعلام فرمائيد.

موفق باشيد.

ناشناس گفت...

سلام علی اقا من در قسمت biss رفتم اول که نوشته بود اطلاعاتی یافت نمیشود بعد من با توجه به راهنمایی های ریسیور یک جدول باز کردم که دو جا داشت که جای اول توش 4 حرف می شد بنویسیم که من 0003 را نوشتم در جای دوم 16 تا دلشت 1111113311111133 را نوشتم بعد که ok زدم نوشت اطلاعات اپدیت شد البته ابتدا در این جاهای خالی حرف f انگلیسی بود ولی من جایی که بنویسه ident یاindext ندیدم همونجا بود که می تونستی یک یا چند ردیف درست کنی اطلا عات بدی منم یک ردیف درست کردم اطلاعات در دو جای خالی دادم حالا یعنی درست انجام دادم شبکه سه سیما باز میشه اگه درست انجام دادم دیگه توضیح ندید همین که بگید درسته کافیه در غیر این صورت راهنمایی کنید ممنون می شم با تشکر یادتون نره جواب را بفرسید با سپاس ناشناس از اصفهان

ALI گفت...

ناشناس از اصفهان گرامي:

اين كه شما درست وارد كرديد يا خير من نمي تونم بگم. شما خودتون بايد متوجه بشيد كه درست وارد كرديد يا خير.
ولي با توضيحاتي كه داديد من فكر مي كنم درست وارد كرديد البته صحت اين موضوع موقع پخش فوتبال مشخص ميشه كه اگر كانال بسته بشه معلوم ميشه اشتباه بوده اگر كانال بدون مشكل باز بود خب درست وارد كرديد و مشكلي ندارد.
ولي در كل به احتمال 80 درصد درست وارد كرديد.

موفق باشيد.

گلی گفت...

آقای علی شما این قسمتو برای سوال کردن گذاشتید اگر بخوام در مورد فرکانسهای جدید یا اطلاعیه و اخبار سایتهای دیگر و یا تایید کردن مطالب نفر قبلی مطلب بزارم که درست نیست!من که سوال کردم نگفتم شما نمیدونی,من نمیدونم که از شما راهنمایی خواستم,لطفا ناراحت نشید..من چندتا رسیور دارم و قبلا هم با رسیورهای کاون و لیزر و استارست و هیومکس کار کردم کارت DVB هم دارم و حداقل خیلی مبتدی نیستم! اگر در مورد لزوم انتقال پچ سوال کردم:چون همیشه با انتقال پچ جدید کانالهایی که تا اون تاریخ حک شدن و هنوز فعالند باز میشن و سافتکم لازم نداشته(حداقل سافتکمهای فعال قبل از ساخت پچ جدید لزومی به انتقالش نبوده).ولی شما گفته بودید باید سافتکم را بعد از پچ انتقال بدم,من دلیلشو سوال کردم(بازم میگم اگر با پچ کردن مجدد کانالهام از بین نمی رفت این سوالو نمیکردم و هر روز پچ میکردم!)
بله.اگر پچی برای دو رسیور iclass 9696X PVR و iclass 9595X PVR آمده ممنون میشم.باز هم اگر سوالم باعث ناراحتی شما شده معذرت میخوام همینکه در اولین فرصت پاسخ میدید تشکر میکنم.

ALI گفت...

گلي گرامي:

دوست گرامي من ناراحت نشدم ولي خب واقعا يه مقدار بحث كردن درباره اين موضوع فقط وقت هم من و هم شما را مي گيرو و بيهوده است. شما هر روز هزار تا سوال بپرس من با كمال ميل تا اونجايي كه سوادم برسه و بلد باشم جواب شما را ميدم. شما لطف داريد نه عزيزم كدورتي پيش نيومده است.
اما يك نكته به شما بگم من هيچ وقت نگفتم اين جا فقط براي سوال كردن است شما ميتونيد خبرهاي جديد فركانس هاي جديد انتقادات و پيشنهادات و نظرات خود درباره شبكه ها را آزادانه بيان كنيد و حتي با بازديد كنندگان ديگر به بحث و گفتگو بپردازيد. بنابراين اين قسمت فقط براي سوال كردن نيست.
در مورد انتقال پچ هم فكر نمي كنم ديگه توضيحي مانده باشد كه بگم. تمام توضيحات را به طور كامل در جواب هاي قبلي به شما و ساير دوستان دادم.
شما بايد اول پچ را انتقال بديد و بعد سافتكم را انتقال دهيد. چون اگر فقط پچ را بريزيد احتمال اين است كه كانال ها ناقص باز شوند يعني مثلا از 10 تا كانال 4 كانال باز شود. باز هم نظر , نظر خودتان است. ميتونيد پچ را فقط انتقال بديد وضعيت كانال ها را ببينيد اگر باز شدند و مشكلي نداشتند كه خب ديگه انتقال سافتكم نيازي نيست اما اگر باز نشدند اون موقع اجباري است. من براي محكم كاري همون اول به شما گفتم كه بايد هر دو را انتقال دهيد كه مشكلي به وجود نيايد.
در مورد رسيور هاي آيكلاس خود هم آخرين پچ اين دو مدل همان فايل و پچي است كه در مطلب قبلي براي رسيور هايويون برايتان گذاشتم. چون اگر اطلاع داشته باشيد هايويون و آيكلاس يكي هستند و فقط در اسم با هم تفاوت دارند و چون مدل هر 3 X است پچ هر 3 مدل مشابه مي باشد پس بنابراين آخرين پچ اين دو مدل همان پچي است كه براي رسيور هايويون دانلود كرديد.

موفق باشيد.

qw1234 گفت...

سلام
در مقاله ای فرمودید بهترین راه برای باز کردن کانالهای بسته استفاده از شیرینگ اینترنتی است. واماسوالات:
1-چطوری کار می کنه ؟منظورم تکنولوژی ومکانیزم اون هست؟
2- هزینه اش چند تومنه؟
3-اگه بخوام بصورت انفرادی استفاده کنم اصولا می صرفه؟درضمن بگم که اپارتمان نشین نیستم
4- اصلا شما با توجه به رسیور قدیمی من جه راهی رو پیشنهاد می کنی؟
*****sr-x550-super-starsat ****
5- معمولا برای یک رسیور جدید تا چند وقت امکان دریافت اپدیت یا پچ می باشد؟
از پاسخگویی ممنونم.

ناشناس گفت...

سلام.یه سوال داشتم:
من روی یه دیش هاتبرد وعرب ویوتلست داشتم.الان دو روز که تمام کانال های یو تلست پریده و فقط صبح ها ساعت 6 یک ساعت وصل میشه.
میخواستم بپرسم اگه پارازیت پس چرا هاتبرد و عرب قطع نمیشه

ناشناس گفت...

علي جان اين پچ براي ريسيور x60 ما هنوز آماده نشده؟ علي جان يه حالي به ما بده تا كانال هابسته نشده

ناشناس گفت...

سلام علی اقا قبلا کنار کانال سه عکس $ بود که کنار کانال های کد یا کارتی هم میومد حالا هرچی من بصورت تمامی کانال ها جستجو می کنم دیگه اون علامت نمیاد حالا با توجه به اینکه من در اون جدول ابتداok ه زدم نوشت اطلاعات اپدیت شد لطفا صبر کنید و بعدم که به جای حروف پیش فزض f در جاهای مخصوص شماره ها را دادم بعد از زدن ok وباره پیغام اپدیت اومد حالا نبود اون علامت $ در باز کردن کانال نقشی نداره؟ ناشناس از اصفهان

ALI گفت...

qW1234 گرامي:

1- شرينگ اينترنتي كه معروف به سي سي كم (CCcam) و نيوكمد (New Camd) است با استفاده از اينترنت كار مي كند. چند سرور است كه در آن كارت هاي اورجينال اكثر پكيج هاي ماهواره اي شير مي شود و به سرورها ارسال مي شود كه در اين صورت شما كه با آن وصل شويد مي توانيد شاهد كانال هاي باز شده باشيد.
براي استفاده از آن رسيور شما حتما بايد sssp را ساپورت كند در غير اين صورت نمي توانيد از اين نوع شرينگ استفاده كنيد. هم چنين اينترنت با سرعت حداقل 64 كيلوبايت لازم است و كابل آپگريد كه همان RS232 نام دارد براي اتصال رسيور و كامپيوتر لازم است به همراه اكانت سي سي كم.
2- هزينه آن بستگي به مدت زمان اشتراك شما دارد. مثلا 1 ماهه بين 14 تا 18 تومان است و همين طور به بالا مي رود. البته اكانت هاي تست هم وجود دارند كه اغلب 48 ساعته هستند با ميلغ ناچيزي.
3- بله اصلا اين اكانت ربطي به استفاده جمعي و انفرادي ندارد. شما مي توانيد براي رسيور خود تنها استفاده كنيد و ربطي هم به آپارتمان نشين يا خانه مسكوني شخصي هم ندارد.
4- همان طوري كه قبلا گفتم اين رسيور خيلي قديمي است و به نظر من به درد استفاده از شرينگ نمي خورد به خصوص اين كه مارك آن استارست است و اين مارك با شرينگ اينترنتي زياد سازگار نيست. الان بهترين رسيور هاي غير ليونكسي كه با اين نوع ارتباط سازگار هستند استرانگ و تيانيوم هستند.
5- اين بستگي به شركت سازنده رسيور دارد. تازماني كه رسيور ساپورت شود براي آن پچ مي آيد. در ماه حداقل دو پچ و حداكثر 5 تا 6 پچ براي رسيور هاي مختلف مي آيد.

ضمن اين كه قابل توجه تمام دوستان و خوانندگان وبلاگ ما به تازگي سروري قدرتمند براي سي سي كم و نيوكمد گرفتيم كه داراي كيفيت بسيار بالايي مي باشد. در صورت تمايل به خريد با آيدي ياهو وبلاگ در تماس باشيد.

موفق باشيد.

ALI گفت...

ناشناس گرامي:

طبق آخرين خبرهايي كه به دست ما رسيده است متاسفانه دستگاه هايي جديد وارد ايران شده است كه نوعي دستگاه ارسال نويز يا همان پارازيت روي سيگنال هاي مختلف مي باشد.
متاسفانه ماهواره يوتلست W3A در تهران با پارازيت شديدي رو به رو شده است و طبق آخرين اطلاعات در تهران و قم پارازيت اندازي روي اين ماهواره شروع و افزاريش يافته است.
شما اگر پارازيت منظقه اي يا محلي داريد با جا به جا كردن جاي ديش مي توانيد مقدار زيادي از اين امواج را محو كنيد. اگر مي توانيد ديش را به ارتفاع پايين تر مثل حياط يا بالكن بياوريد كه در اين صورت 90 درصد پارازيت شما از بين مي رود. اگر ديش در پشت بام است تمام قسمت هاي پشت بام را چك كنيد و جايي كه كمترين پارازيت را دارا بود ديش را قرار دهيد كه اگر جلو يا كنار ديش مانعي مثل كولر يا ديوار (البته تا جايي كه سيگنال ماهواره اي دريافت شود.) هم باشد بسيار بهتر است و نتيجه خوبي خواهيد گرفت.
اما در مورد اين كه چرا روي هاتبرد يا عربست پارازيت نمي اندازند بايد بگم پارازيت را جمهوري كثيف اسلامي روي ماهواره اي كه بخواهد مي اندازد و در اصل روي شبكه هايي كه از آن ترس دارد اين كار را انجام مي دهد. البته تا آن جايي كه ما خبر داريم ماهواره هاتبرد هم هنوز از شر پارازيت خلاص نشده است و فركانس هايي چون 10723 و 11604 و 12245 در اين ماهواره پر از پارازيت است.
در مورد نداشتن پارازيت در ساعت اوليه صبح هم خب اين يك چيز طبيعي است در اكثر مناطق هم بدين شكل است. در ساعاتي از روز يا شب پارازيت نيست و از ساعتي مشخص شروع مي شود.
ممكن است شما ساعت 6 صبح پارازيت داشته باشيد اما كوچه پاييني شما در اين ساعات كانال ها را بدون نويز دريافت كند كه باز هم اين مربوط به جهت ارسال پارازيت و محل ديش شما مي باشد كه پارازيت به ديش شما برخورد مي كند اما مثلا به ديش همسايه خير.
اميدوارت توضيحاتم مفيد واقع شده باشد.

موفق باشيد.

ALI گفت...

ناشناس از اصفهان گرامي:

بله اگر علامت $ در جلوي شبكه در ليست شبكه ها برداشته شود يعني كانال باز شده است. بنابراين شما كد ها را درست وارد كرديد و كانال را با موفقيت باز كرده ايد. از اين به بعد ديگر شبكه 3 موقع پخش مسابقات فوتبال بسته نخواهد شد. تبريك ميگم.

موفق باشيد.

VvV گفت...

Salam Ali jon...
aGha MAGe o0n code ha naso0khtan...?
Dge in SOftcam o0 inha wa3 chiee?
AYA Code ya Softcam e jadidi o0made?
ke inghadr sholo0gh shode bazz commetnt ha?
ya...?
khola3 age ye RAHnamyi e kamel koni maro0 ham mamno0n misham..
chon kho0ndam yeki az post hat neveshte bo0di...
doostan softcam o0 berizan felan tagheerat ro ro0sh anjam bedan bebninan chi mishe..
khob code ha 2 halat daran ya baz mikonan ya nemikonan dige....!?
ro0 Strong 4652 shabake ha bazz mishan dar hale hazer ya naa?
ba TASHKKOR