iransatellite

۱۳۸۹ دی ۱۶, پنجشنبه

بازگشت كانال يك به هاتبرد

http://iransatnews.persiangig.com/Channel%20One%20%28171%20x%20156%29.jpg 

تلويزيون كانال يك بار ديگر به هاتبرد بازگشت!

اين رسانه آزادي خواه پارسي زبان كه توسط شهرام همايون اداره مي شود چند ماه پيش به دليل عدم تامين هزينه روي اير از ماهواره يوتلست W3A قطع شده بود. هم اكنون اين تلويزيون، به صورت راديويي از يكي از فركانس هاي ضعيف ماهواره هاتبرد روي اير رفته است. باز هم به نظر مي رسد همايون، هم چنان با مشكلات مالي مواجه است كه تلويزيون كانال يك هم اكنون به راديو كانال يك تبديل شده است! راديو فوق در هاتبرد به صورت 24 ساعته صداي تلويزيون كانال يك را رله مي كند. فركانس انتخابي شهرام همايون براي پخش راديويي در هاتبرد بسيار ضعيف است طوري كه كمترين ميزان پارازيت هم روي اين فركانس تاثير زيادي دارد و احتمال اين كه فركانس فوق در طي روزهاي آينده توسط دولت ايران زده شود، بسيار زياد است.

مشخصات جديد دريافت راديو كانال يك در هاتبرد:
Freq: 11642
POL: H
SR: 27500
Fec: 3/4
Channel Name: CH1 Radio

۱۲ نظر:

محمد گفت...

سلام
خواهش میکنم جواب دهید:
2 فرکانس 11334H و 11373H در مشخصاتشون نوشته Mediaset DVB-T منظور از DVB-T چیست؟
چون در تبلیغات گیرنده های دیجیتالی که برای گرفتن شبکه های داخل ایران به صورت دیجیتال تبلیغ میشوند, DVB-T تبلیغ میشود.
در حالیکه موبایلهایی که امکان دریافت این تصاویر را دارند,در قصمت مشخصاتشان DVB-H نوشته شده است.
سوال من تفاوت DVB-HوDVB-T است و اینکه چرا برای این فرکانسها از مشخصات DVB-T استفاده شده؟

محمد گفت...

لطفا درباره microbox2 و روش کار آن و اینکه آیا این روش دائمی است یا خیر توضیح دهید!

ناشناس گفت...

رسیورهای معمولی به جز ورودی و خروجی آنتن ماهواره,ورودی و خروجی آنتن تلویزیونی دارد,
آیا میشود یا امکان دارد با کمی تغییرات بتوان از رسیور معمولی برای گرفتن تصاویر تلویزیونی دیجیتال که پخش آن مدت است در بعضی شهرها آغاز شده است استفاده کرد!؟

ناشناس گفت...

مرگ بر مهران مدیری
ما هستیم ما هستیم ما هستیم
درود بر شهرام همایون

علی گفت...

مرگ به جون تو و امثال تو,عوضی!
اینجا جای گفتن این چرندیات نیست!مهران مدیری رو دوست نداری,کارهاشو نمیپسندی,نگیر و نگاه نکن!کسی مجبورت نکرده!حتما مورمورت میشه یا یه جات میخاره که هم میخوای اینارو ببینی و هم فحش بدی خودتو خالی کنی!
حقیقت همیشه تلخه

ناشناس گفت...

جام ملتهای آسیا به صورت آزاد در شبکه
Al Jazeera Sport Channel +10

ناشناس گفت...

جام ملتهای آسیا به صورت آزاد در شبکه
Al Jazeera Sport Channel HD 1

ناشناس گفت...

مهران مدیری که خودش مادرشو به آخوندها فروخته اونم مجانی
مهران مدیری نباید به مادر شهرام همایون بی احترامی می کرد
مهران مدیری خیلی پست فطرت هست
انتقاد با توهین خیلی فرق داره اینو بفهمین

ناشناس گفت...

این کار جدید مهران مدیری یک توهین آشکار به مردم ایران بود مخصوصا اونهایی که ماهواره دارند و طرفداره شبکه های خاصی هستند و همچنین برنامه سازان و مجریان شبکه های ماهواره ای
مهران مدیری اگه جرات داره برای شبکه های صدا و سیما هم برنامه طنز انتقادی درست کنه

ناشناس گفت...

EBC.1
HOTBIRD
11200
V
27500

ناشناس گفت...

شبکه های استانی
خراسان رضوی
خراسان شمالی
خراسان جنوبی
INTELSAT 902
10996
V
9000

ناشناس گفت...

کلیپ ضد ماهواره مهران مدیری از کجا آمد؟
کافه سینما نوشت: روز گذشته فیلمی از مهران مدیری در حال تقلید یکی از برنامه های ماهواره ای منتشر شد که به سرعت به یکی از پربازدیدترین لینک ها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تبدیل شد. کلیپی که با واکنش های مختلفی روبرو شد.

اما نکته مهم در این میان این بود که این کلیپ هیچ نشانه ای از فیلم های قبلی مدیری را نداشت و سوال همگان این بود که این کلیپ مربوط به کدام یک از آثار مهران مدیری است؟ برای پیگیری این قضایا به سراغ خشایار الوند نویسنده قهوه تلخ رفتیم.

وی در گفت و گو با کافه سینما درباره این کلیپ گفت: البته شخص آقای مدیری قرار هست نسبت به این فیلم واکنش نشان بدهند. این کلیپ مربوط به یک مجموعه آیتم هست که 4 سال پیش ساخته شد و قرار بود وارد شبکه خانگی بشود این آیتم ها شامل شوخی هایی با تلویزیون، برنامه های ماهواره ای و این طور مسایل هست.

اما بعد از ساخته شدن این ایتم ها آن ها را به آرشیو سپردیم و دیگر پیگیر آنها نشدیم حتی سراغ مجوز گرفتن برای آنها هم نرفتیم که باعث دلخوری هایی نشود اینکه بعد از این همه مدت چرا و از چه طریقی این ویدیو منتشر شده برای ما هم نا معلوم است.

الوند همچنین به چند سوال حاشیه ای دیگر کافه سینما درباره قهوه تلخ پاسخ گفت وی درباره خبر حضور ستارگان سینما از جمله بهرام رادان، مهتاب کرامتی و امین حیایی در قهوه تلخ گفت: این برنامه را داریم. در مورد خانم کرامتی اطلاعی ندارم اما با بهرام رادان صحبت کردیم و او هم گفته اگر زمانش خالی شد تمایل دارد در چند قسمت به عنوان بازیگر مهمان حضور داشته باشد و امین حیایی هم به همین ترتیب. در کل از این به بعد در قهوه تلخ بازیگر مهمان خواهیم داشت.

الوند همچنین درباره زمان عرضه قسمت بعدی قهوه تلخ به بازار به کافه سینما گفت: جدیدترین قسمت قهوه تلخ شنبه به بازار می آید.