iransatellite

۱۳۸۹ مهر ۲۰, سه‌شنبه

من و تو 1 بالاخره در هاتبرد

http://tehranpic.net/images/n8vp4rvnd7d7lh4rp1.jpg 
 
تلويزيون من و تو 1 بالاخره از ماهواره هاتبرد روي اير رفت.

حتما خيلي از علاقمندان به اخبار ماهواره , اين تلويزيون و وعده هاي آن را مي شناسند و به خاطر دارند.  تلويزيون من و تو به قول مجري اين شبكه , يك شبكه متفاوت و امروزي براي سنين مختلف مي باشد. از جالب ترين برنامه هاي اين شبكه كه به زودي از آن پخش خواهد شد مي توان به برنامه آكادمي موسيقي گوگوش , خواننده پرآوازه و قديمي ايران اشاره كرد. برنامه هاي متنوع ديگري چون برنامه هاي تفريحي , ورزشي , اخبار , گزارش هاي متعدد و احتمالا فيلم و سريال در دستور كار اين شبكه براي پخش به چشم مي خورد. تلويزيون من و تو 1 به احتمال بسيار زياد شبكه دومي هم خواهد داشت. با توجه به آمدن عدد 1 در آخر اسم اين شبكه بايد منتظر شبكه دوم من و تو هم باشيم. اين تلويزيون از شهر لندن انگلستان پخش مي شود. هم چنين طبق اعلام سايت اين شبكه , تلويزيون من و تو از 28 اكتبر برابر با 6 آبان به صورت رسمي افتتاح و پخش برنامه هاي خود را آغاز خواهد كرد. هم اكنون اين شبكه از طريق يكي از فركانس هاي نسبتا قدرتمند ماهواره هاتبرد روي اير رفته است و در حال پخش لوگوي خود مي باشد. لازم به ذكر است روي فركانس اين شبكه , تلويزيون PDF نيز پخش مي شود.

مشخصات دريافت من و تو در هاتبرد:
Freq: 11317
POL: V
SR: 27500
Fec: 3/4
Channel Name: Manoto1 Tv

۵ نظر:

ناشناس گفت...

سلام دوست عزيز تشكر از وبلاگ بي نظيرت من كه خيلي استفاده كردم
يه سوال داشتم آيا سافتكمي هست كه كانال jsc sport ها . يا show sport يا euro sporto باز كنه؟ يا هر شبكه اي كه پخش زنده فوتبال داشته باشه؟
لطفا اگه هست سافتكمشو ميذاري؟؟؟
يه نيا مممنون

ناشناس گفت...

salam,bazam saite flysato be gole khodeshon masdod kardan

ناشناس گفت...

سلام ميخواستم ببينم اون سافتكم بود كه كانال هايي مثل tf1 dorcl tv و ... را باز ميكرد الان ديگه مال منو باز نميكنه ميتوني كمكم كني ريسيورمم x95 هست؟ راستي پكيج جمهوري اسلامي تو عربست چند تا فركانس داره ميتوني بهم بدي؟ يه سئوال ديگه هم داشتم پچ جديدي براي ريسيورم نيومده؟

ناشناس گفت...

آیا سایتی را میدانید که شیوه آپگرید کردن رسیور استارست 190 را آموزش داده باشد
راستی این کدهارو چجوری باید وارد کرد

ناشناس گفت...

فکر نکنم رسیور استارست 190 آپگرید بشه!قدیمی شده!