iransatellite

۱۳۸۹ مهر ۲۵, یکشنبه

كانال هاي كارتي را رايگان باز كنيد !!!

http://tehranpic.net/images/nfevz4b8l5t4cy9t0cmt.jpg 

نيمي از كانال هاي كارتي را رايگان باز كنيد !!!

با توجه به درخواست بسياري از خوانندگان وبلاگ ايران ستلايت مبني بر گذاشتن كدها و سافتكم براي باز كردن كانال هاي كارتي , امروز سورپرايزي ويژه براي شما عزيزان داريم. در اين مطلب طريقه باز كردن اكثر كانال هاي كارتي ماهواره هاتبرد , نايلست و عربست را براي شما دوستان قرار مي دهيم.
شما با برنامه زير مي توانيد تمام كانال هاي كارتي ماهواره هاي نايلست و عربست و كانال هاي ورزشي ماهواره هاتبرد را بدون هيچ گونه هزينه اي و كاملا رايگان باز كنيد.
نحوه كار اين برنامه بدين شرح است كه شما براي استفاده از آن و باز كردن كانال ها احتياج به كابل RS232 (كابل آپگريد) به طول لازم براي اتصال رسيور و كامپيوتر داريد كه اين نوع كابل ها را مي توانيد با هزينه اي بسيار ناچيز از فروشندگان لوازم كامپيوتر خريداري نمائيد. هم چنين علاوه بر كابل شما احتياج به يك خط اينترنت نيز داريد البته خوبي اين نرم افزار اين است كه حتي با اينترنت هاي تلفني و كم سرعت (Dial Up) نيز سازگار است. 
توجه داشته باشيد اين برنامه فقط بر روي رسيورهايي كار مي كند كه گزينه Twin داشته باشند.
پس از داشتن شرايط بالا شما بايد دو نرم افزار را دانلود و روي سيستم خود نصب كنيد. البته نرم افزار دوم كه نرم افزار اصلي باز كردن كانال ها است نيازي به نصب ندارد و به صورت اتوماتيك اجرا مي شود. نرم افزار اول هم حتما بايد نصب نمائيد چون در غير اين صورت نرم افزار دوم اجرا نمي شود.

http://tehranpic.net/images/7kq19zintwwovru6srof.jpg 

نحوه كار با برنامه:
1- ابتدا كابل RS232 را به رسيور و كامپيوتر متصل نمائيد.
2- رسيور را روي گزينه Twin ذخيره و قرار دهيد.
3- برنامه كه در داخل پوشه برنامه است را باز كنيد. (مطابق تصوير بالا)
4- در بالاي برنامه دو كادر قرار دارد كه در كادر اولي بايد آدرس سرور و در كادر دومي پورت سرور را وارد نمائيد. سرورهاي فعال برنامه را مي توانيد به صورت روزانه در بخش نظرات وبلاگ ايران ستلايت دريافت نمائيد. سرور را بايد در داخل برنامه وارد كنيد و به صورت دستي بنويسيد. (مي توانيد Copy و Paste هم كنيد.) پس از وارد كردن سرور در قسمت هاي مربوطه بايد روي گزينه Server Off كليك كنيد تا برنامه به سرور وصل شود. در صورتي كه مانند تصوير بالا گزينه Server On نمايش داده شود يعني برنامه به سروري كه وارد كرديد متصل شده است در غير اين صورت و دريافت هر پيغامي ديگر يعني برنامه به سرور وصل نشده است كه علت آن هم مي تواند غيرفعال شدن سرور و يا شلوغ بودن سرور وارد شده باشد.
5- در پايين گزينه Server Off بايد Com مربوط به كابلي كه از رسيور به كامپيوتر متصل نموديد را انتخاب كنيد و روي گزينه Tv Off كليك كنيد. در صورتي كه پس از كليك Tv Off به Tv On تبديل شود يعني كامپيوتر و اين برنامه Com را شناخته و قبول كرده است در غير اين صورت بايد خروجي هاي ديگر كامپيوتر خود را چك كرده و يا Com Port كامپيوتر خود را تنظيم نمائيد.
 در تصوير بالا مشاهده مي كنيد كه برنامه به سرور متصل و Com Port نيز فعال شده است. حال بايد روي يكي از كانال هاي كارتي ماهواره هاي نايلست يا عربست برويد و منتظر بمانيد تا كانال مربوطه پس از چند ثانيه باز شود كه همان طوري كه در تصوير بالا مشاهده مي كنيد نام كانالي كه هم اكنون رسيور روي آن قرار دارد به همراه ماهواره دريافت آن هم درج شده است كه در تصوير بالا كانال JSC Sport +2 (الجزيره اسپورت +2) در ماهواره نايلست با كدي كه مشاهده مي كنيد باز شده است.
براي خارج شدن از برنامه هم به هيچ وجه از دكمه ضرب در در بالاي برنامه استفاده نكنيد چون در صورت كليك بر روي اين دكمه برنامه به صورت پنهان باز مي ماند. براي خارج شدن يا بستن برنامه تنها از دكمه Exit كه در پايين برنامه وجود دارد استفاده نمائيد.
براي مشاهده بهتر تصوير روي آن كليك نمائيد.

اما كانال هايي كه با اين برنامه باز مي شوند:
در ماهواره نايلست واقع در 7 درجه غربي و ماهواره عربست (بدر) واقع در 26 درجه شرقي كليه كانال هاي كارتي با اين برنامه باز مي شوند. از جمله آن كانال ها مي توان به كانال هاي زير اشاره كرد:
JSC Sport +1 , +2 , +3 , +4 , +5 , +6 , +7 , +8 , +9 , +10
OSN & Show Time
Show Sport 1 HD , 2 , 3 , 4
OSN Cinema 1 , 2 , 3
Sky News , Fox News
Zee Tv , Zee Cinema , Zee News India
Super Movies , Show Movies , American Plus , Orbit News
ART Sport . ART Package
هم چنين اكثر كانال هاي ورزشي دو ماهواره Thor و Astra نير باز مي شوند.
در ماهواره هاتبرد هم اكثر كانال هاي ورزشي باز شده است. البته بايد بگم كه روز به روز به كانال هاي باز شده در ماهواره هاتبرد در حال اضافه شدن است. هم اكنون كانال هايي چون از پكيج هاي نوا , اسكاي ايتاليا , سيفرا و الجزيره اسپورت در اين ماهواره باز شده است.   
JSC Sport +1 , +2 , +3 , +4 , +5 , +6 , +7 , +8 , +9 , +10
Nova Sport 1 & 2
Canal + Sport
Discovery Science
National Geo
SKY Sport 1 & 2

با اين برنامه مي توانيد جديدترين فيلم هاي سينمائي هاليوود را از طريق ماهواره نايلست تماشا كنيد. مسابقات مهم فوتبال از جمله فوتبال باشگاه هاي اسپانيا , ايتاليا , آلمان , انگليس , فرانسه و ... فوتبال جام قهرمانان باشگاه هاي اروپا و ليگ اروپا , بازي هاي ملي (دوستانه و رسمي) را به صورت زنده از شبكه هاي ورزشي تماشا كنيد. مسابقات پرطرفدار كشتي كج را به صورت زنده ! از شبكه هاي اسكاي اسپورت و شواسپورت تماشا كنيد. كنسرت هاي هنرمندان مشهور جهان را به طور كامل ببينيد و ....

توجه داشته باشيد سرور فعال برنامه در فايلي به نام Server در پوشه برنامه قرار گرفته است. شما پس از دانلود مي توانيد سرور را هم كه در داخل خود برنامه موجود است را Copy و در قسمت مربوطه در برنامه Paste كنيد.
سرورهاي فعال اين برنامه را هر روز از بخش نظرات وبلاگ ايران ستلايت دريافت كنيد.

كپي فقط با ذكر نام ايران ستلايت

اميدوارم راضي باشيد.
در صورت داشتن سوال و يا هر گونه مشكلي در قسمت نظرات مطرح نمائيد.

۲۶ نظر:

ناشناس گفت...

salam vase man kanal baz nemikone ..paeen barname ke bayad esm kanal biyad ba kod chizi nemiyad

ALI گفت...

ناشناس گرامي:

مشكل شما احتمال زياد دو علت زير را دارد:
1- كابل شما دقيق متصل نيست و بايد آن را چك كنيد و پورت كام كامپيوتر خود را نيز دقيق تنظيم كنيد.
2- رسيور خود را با آخرين پچ آپگريد كنيد و روي گزينه Twin قرار دهيد.
سپس از اين برنامه استفاده كنيد.

موفق باشيد

ehsan گفت...

آقا خیلی ممنونم ازت
فقط میشه بگی این گزینه twin چیه و کجاست؟.یا بگی روی چه رسیور هایی هست؟
الان من استارست 120 و استارست 190 دارم.رو کدوم اینا twin داره؟
ممنونم ازت

mehrdadsa گفت...

HI ALI
MAN COPY KARDAM IN MATLABO
1LINK GOZASHTAM TA DOSTAM MOSTAGHIM BIAN BE NAZARAT WEB TO

PERSIANSATNEWS3.BLOGSPOT.COM

ALI گفت...

ehsan گرامي:

گزينه Twin براي نصب دانگل روي رسيورها است و شرينگ هاي اينترنتي كه خود نيز يك دانگل اينترنتي به شمار مي روند نيز با تنظيم اين گزينه روي رسيور كار مي كنند.
اين گزينه روي اكثر رسيورهاي جديد استارست , هايويون و آيكلاس وجود دارد ولي متاسفانه روي دو مدل استارست 190 و 120 اين گزينه وجود ندارد بنابراين از اين برنامه روي اين دو مدل رسيور نميشه استفاده كرد.

موفق باشيد

ناشناس گفت...

سلام علي جان من يه ستوالي داشتم بايد مدام به اينترنت وصل باشيم تا كار كنه؟ يه سئوال ديگه ام داشتم اين كانال هاي ايران رو تو عربست با چه فركانسي بگيرم فركانس 12332 قطعه؟

ALI گفت...

ناشناس گرامي:

كانال هاي جمهوري اسلامي فعلا در حال قطع و وصل شدن هاي فراوان هستند البته طبق آخرين خبرها به زودي تمام شبكه هاي صدا و سيما به همراه كانال هاي استاني را در ماهواره ايران ست (همان عربست) خواهيم ديد. اما در اين لحظه روي تمام فركانس ها قطع هستند.
بله هر زماني كه شما مي خواهيد كانال هاي كارتي ببينيد بايد به اينترنت وصل باشيد فرقي ندارد پرسرعت يا كم سرعت , با هر دو سازگار است.

موفق باشيد

ناشناس گفت...

مرسی باز شد
فقط با اضافه شدن کانال روی هات برد اطلاع رسانی کنید
با تشکر

ناشناس گفت...

علي جان يه ستوال ديگه اين كابل كه گفتي رو چه جوري ميتونم بگيرم يعني پورت دو سرش چجوريه؟

ALI گفت...

ناشناس گرامي:

اگر منظورتون خريد كابل هست همان طوري كه در متن وبلاگ هم اشاره شد اين كابل ها را اكثر فروشندگان لوازم كامپيوتر دارند و مي توانيد از آن ها خريداري نمائيد.
اگر خودتان مي خواهيد درست كنيد عملا كار سخت و دشواري است و نياز به وسايلي دارد كه در ايران كم پيدا مي شود. با اين حال اگر خواستيد خودتان به صورت دستي درست كنيد اعلام كنيد تا آموزش آن را برايتان بگويم.
اگر منظورتان اين است كه پورت كابل را كجا تنظيم كنم بايد در قسمت Device Manager كامپيوتر خود پورت كابل را تنظيم نمائيد و در برنامه هم دقيق تنظيم كنيد.

ناشناس گرامي حتما در صورت باز شدن كانالي جديد در هاتبرد اطلاع رساني خواهد شد.

موفق باشيد

ناشناس گفت...

سلام علی اقا من هر چی تلاش کردم سافتکن بریزم روی ریسیور پیام ارور میداد قبلن راهنمایی کره بودید اسم سافتکن که عوض کنم ریسیور میخونه منم همین کار کردم درست شد لطفا راهنمایی کنید بجای نام میلاد چی بنویسم که ریسیورقبول کنه چون من یادم رفته راستی در قسمت biss د ها را دستی وارد کردم در صحت وارد کردن کد شکی ندارم ولی کانال های رای ایتالیا باز نکرد نه با سافتکن نه با کد اگه در مورد سافتکن راهنمایی بفرمایید ممنون میشم لطفا هرچه سریع تر جواب بدید چون دسترسی من به اینترنت محدود باتشکر ناشناس از اصفهان

ALI گفت...

ناشناس گرامي از اصفهان:

نام سافتكم را بدين ترتيب تغيير دهيد:
Softcam.key
بعد با اين نام در رسيور نصب كنيد مشكلتان حل مي شود. كدها هم بدون مشكل در حال كار كردن هستند در ضمن سيستم كد شده پكيج راي ايتاليا Seca است نه Biss.

موفق باشيد

ناشناس گفت...

سلام من رسيور ايكلاس 9696x pvrدارم ميخواستم بج فعال را برام بزار جطور ميشه بيش از 4 ماهواره داشت ايا ميشه از 2 تا 1_5 استفاده كرد با تشكر احمدي

ناشناس گفت...

سلام ..از کانال synolive چه خبر؟...توی سایتشون یه تاریخ داده بودن ولی نیومدن...شما اطلاع بیشتری دارید؟...اینم سایتشون......
http://www.synolive.tv/

ناشناس گفت...

سلام علي جان اين كابل com اگه 10 متر بيشترم بشه كار ميكنه يا نه؟

ناشناس گفت...

سلام علی اقای گل بابت راهنمایی بسیار سپاس گذارم چند خبر داغ داغ دارم شبکه های جمهوری اسلامی در ماهواره عربست بر روی فرکانس 11589 h 27500 روی ایر رفتند و خبری دیگر شبکه یورونیوز در اطلاعیه رسمی که از طریق سایت این شبکه منتشر شده در روز پنجم ابان کار بخش فارسی خود خود را به طور رسمی اغاز میکند و به جمع شبکه های خبری حرفه ایی میپیوندد حرفه ایی ها پنج ابان منتظر باشند امیدوارم سهمی هر چند کوچک در اپدیت و حرفه ایی بودن سایت داشته باشم با سپاس نا شناس از اصفهان

ALI گفت...

ناشناسان گرامي:

ناشناس 1:
بله در رسيور آيكلاس امكان گرفتن بيش از 4 ماهواره وجود دارد. شما براي اطلاعات بيشتر به بخش نظرات مطالب قبلي مراجعه كنيد. هنوز پچ جديدي براي رسيور شما نيامده است در صورت منتشر شدن لينك دانلود آن را برايتان در همين بخش قرار خواهيم داد.

ناشناس 2:
شبكه synolive را به احتمال زياد در سال آينده ميلادي خواهيد ديد. فعلا به دليل آماده نبودن استوديو و كمبود نيرو آمدن و پخش شدن اين شبكه از ماهواره به تعويق افتاده است. در صورت خبر جديد ديگري اعلام خواهد شد.

ناشناس 3:
بله كابل با هر طولي كار مي كند از 1 متر تا 100 متر. فقط در صورت امكان كابل دو تيكه نباشد.

ناشناس 4:
خيلي ممنون از خبرهاي شما دوست گرامي. ولي ما از اين به بعد خبرهاي جمهوري اسلامي را اعلام نمي كنيم چون مدام در حال قطع و وصل شدن هستند.

موفق باشيد

fori گفت...

سلام علی آقا یه مورد فوری دارم خداکنه زود جواب بدی.
اقا میخوام رسیور استارست X5 بگیرم میخوام بدونم چطوریه خوبه؟؟
اگه از دوستان کسی آشنایی داره خواهش میکنم کمک کنن.
راستی این رسیور میتونه با این روشی که شما گفتی کانالهای کارتیو باز کنه؟

ALI گفت...

fori گرامي:

اگر اشتباه نكنم منظور شما رسيور X95 بوده است چون اصلا X5 نداريم. بله اين رسيور خوب است اما اگر رسيور باكيفيت مي خواهيد مدل هاي جديد استرانگ يا ايكس كروز را بخريد. در مجموع اين رسيور با روشي كه در وبلاگ گفته شده كانال ها را باز مي كند.

موفق باشيد

fori گفت...

ممنون از علی عزیز.
اما رسیور استارست X5d داریم.
اگه یه سرج تو نت بزنید میبینید هم نوع فلش خورش هست هم معمولی.
شاید من منظورمو بد گفتم.
بازم ممنووون

reza گفت...

سلام
آقای علی آیا برای باز کردن کانالهای کارتی غیر از روشی که آموزش دادید راه دیگری نیست که از همان روش استفاده کند اما نیاز به کامپوتر نباشدومستقیم به خط تلفنی که اینترت دارد متصل شود
(من دیدم بعضی از رسیورها محلی برای خوردن فیش تلفن و کابل شبکه دارند)(همچنین یکی از نصابها چند سال پیش وسیله ای مانند مودمهای اکسترنال کوچک پیشنهاد کرد که با اتصال به رسیور و خط تلفن شبکه های کارتی را باز میکرد ولی چون فکر میکردم به سرعت اینترنت بالایی نیاز دارد و شارژ ADSL زیادی مصرف میکند (مانند رسیورهای Glwiz) آنرا خریداری نکردم.البته 3-2 سال قبل میگفت اکثر شبکه های کارتی را باز میکنه

ناشناس گفت...

با سلام
مدل رسیور من iclass9595 pvr
هست
گزينه Twin چه جوری فعال میشه ؟

ناشناس گفت...

سلام
چندتا سئوال داشتم.
مهم نيست طول كابل چقدر باشه؟
وقتيpc رو به رسيور توسط كابل وصل ميكنيم،سر كابلا دقيقا بايد كجا وصل شن از هر دو طرف؟
گزينه twin كدوم قسمت مينوي رسيور هستش؟(رسيور من سوپرمكس 9200)
در كل چجوري فعال ميشه؟
اگه امكان داره كمي توضيحاتت ساده تر كن.

رضا گفت...

سلام علی اقا لطفا جدیدترین سرور رو برام بزارید

babaturk azerbycan گفت...

ممنون از لطف تون

Unknown گفت...

سلام عرض ادب.بنده مشکلی در ماهوارم دارم.چگونه بتوانم کانال های کارتی هاتبرد رو باز کنم ممنون از شما