iransatellite

۱۳۸۹ آبان ۶, پنجشنبه

بازگشت پارس به هاتبرد

http://www.tehranpic.net/images/3rjjgg3ydkbhf17zs.jpg 

تلويزيون پارس از طريق ماهواره هاتبرد روي اير رفت.

اين رسانه آزادي خواه كه پيش از اين تنها از طريق ماهواره يوتلست W3A به سمت ايران , اروپا و خاورميانه پخش ميشد از جمعه شب از طريق يكي از فركانس هاي پرقدرت ماهواره هاتبرد روي اير رفته است. مديريت اين شبكه را امير شجره بر عهده دارد و اين شبكه مدتي پيش قصد پخش در ماهواره هاتبرد و فركانس 11470 را داشت اما كمپاني ماهواره اي فركانس مربوطه , به دليل سياسي بودن تلويزيون پارس اجازه پخش به اين شبكه را در هاتبرد نداد تا به امشب كه اين تلويزيون از طريق فركانس 11317 هاتبرد روي اير رفته است. گفتني است اين فركانس يكي از پر قدرت ترين فركانس ها از لحاظ نداشتن پارازيت منطقه اي و محلي در اكثر نقاط ايران است. لازم به ذكر است هم اكنون اين شبكه در هاتبرد در حال پخش لوگوي خود و تبليغ براي پخش در ماهواره هاتبرد است كه به زودي برنامه هاي خود را از طريق ماهواره هاتبرد نيز آغاز و پخش خواهد كرد. هم اكنون اين شبكه از طريق ماهواره هاي يوتلست W3A و گالكسي 19 به سمت ايران و آمريكا در حال پخش است.

مشخصات جديد دريافت پارس در هاتبرد:
Freq: 11317
POL: V
SR: 27500
Fec: 3/4
Channel Name: Pars Tv

۸ نظر:

ناشناس گفت...

سلام شبكه آينه روي كدام ماهواره بخش ميشود و فركانس لطف كنيد بزاريد تشكر

ناشناس گفت...

کد RAI ITALIA در ماه نوامبر
کد ماه نوامبر فعال شده
0d : 64 6c 66 c6 a8 73 cb c3

ناشناس گفت...

salam....tapesh ya TI far iran pakhsh mishe?
age na bayad begam ke TI ya TAPESH dare bar migarde...ama ba taghirati jadid...
ba hamkarie korosh bibian va alireza amirghassemi va khanoome nazi alvand be onvane yeki az modiran....
korosh bibian digar dar jaame jam nakhahad bood va TI ro in 3 nafar ba ham modiriat mikonan....

ناشناس گفت...

salam man ye risivere i class 9595 daram ye peygham dade ke maniye farsish in mishe ke risivere shoma bish az 4 mahe ke upgrade nashode har kar ke mikonam nemire mishe komakam koni ke chi kar konam ta in peyghame bere ??? ba se[pas

ناشناس گفت...

دوست ناشناسی که رسیور iclass 9595 pvr داری من هم همین پیغام رو دریافت می کردم. softkam جدیدش رو از اینترنت گیر بیار؛ update کن، مشکلت حل میشه. من خودم این softkam رو نصب کردم
s9f2a126-11247F
امیدوارم اشتباه ننوشته باشم

ناشناس گفت...

دوست ناشناس عزیز,شما که زخمت کشیدی پاسخ دادی,آدرس سایتشم میدادی!
چون ممکنه سافتکمی که گیر بیاد سایتش معتبر نباشه و مشکل حل نشه یا مشکل دیگه ای پیش بیاد!
شما که تست کردی همونو زحمت میکشدی میزاشتی برای دانلود!
شرمنده!چون من هم همین مشکلو با رسیور هایویون دارم و نمیدونستم چکار باید کرد و از راهنمایی شما استفاده کردم ولی چون سافتکمی نمیتونم پیدا کنم این خواهشو از شما کردم

reza گفت...

سلام
آقای علی آیا برای باز کردن کانالهای کارتی غیر از روشی که آموزش دادید راه دیگری نیست که از همان روش استفاده کند اما نیاز به کامپوتر نباشدومستقیم به خط تلفنی که اینترت دارد متصل شود
(من دیدم بعضی از رسیورها محلی برای خوردن فیش تلفن و کابل شبکه دارند)(همچنین یکی از نصابها چند سال پیش وسیله ای مانند مودمهای اکسترنال کوچک پیشنهاد کرد که با اتصال به رسیور و خط تلفن شبکه های کارتی را باز میکرد ولی چون فکر میکردم به سرعت اینترنت بالایی نیاز دارد و شارژ ADSL زیادی مصرف میکند (مانند رسیورهای Glwiz) آنرا خریداری نکردم.البته 3-2 سال قبل میگفت اکثر شبکه های کارتی را باز میکنه

ناشناس گفت...

رادیوی رسا که اصلا برنامه نداره شما تا حالا برنامه ای ازش شنیدی از قسمت رادیوش؟

یه سوال دیگه اینکه تصویر ایران کلا قطع شده یا فقط واسه ما اینجوریه؟ یه صفحه سیاهه فقط
اگه فرکانس جدید تصویر ایران اومد حتما اطلاع رسانی کنید این ننمون کشت ما رو از بین این همه کانال فقط گیر داده به تصویر ایران

از زحماتتون ممنون یاعلی