iransatellite

۱۳۸۹ مهر ۹, جمعه

MBC Persia در فركانسي جديد در نايلست و قطع شدن MTC از هاتبرد

http://tehranpic.net/images/v23ng6utl230stj49tc8.jpg 

تلويزيون هاي امام حسين , پيام افغان و MBC Persia از فركانس جديدي روي اير رفتند.

تلويزيون MBC Persia از پكيج MBC كه به طور شبانه روزی جدیدترین و برترین فیلم های بین المللی را با زیر نویس فارسی روی ماهواره های عربست و نایلست پخش مي كند , از فركانس جديدي در ماهواره نايلست روي اير رفت. اين شبكه ديروز هم از فركانس جديدي در ماهواره بدر 4 (عربست) روي اير رفته بود. هم اكنون اين تلويزيون از فركانس قبلي (12341) ماهواره نايلست نيز قابل دريافت است. تا به اين لحظه پخش اين شبكه به طور همزمان از دو فركانس در هر دو ماهواره عربست و نايلست ادامه دارد.

مشخصات جديد دريافت در نايلست:
Freq: 12380
POL: V
SR: 27500
Fec: 3/4
Channel Name: MBC Persia

دو تلويزيون امام حسين و پيام افغان نيز از فركانس جديدي در ماهواره هاتبرد روي اير رفتند. شبكه امام حسين كه جيره خور دولت ايران است و هزينه سنگين روي اير بودن اين شبكه را دولت ايران  تامين مي كند متعلق به امام سوم شيعيان مي باشد. اما جالب اين است كه يكي از مسئولان اين شبكه گفته است كه اين شبكه وابسته به جريان شيرازي بوده و از طريق آن ها حمايت مي گردد و به هيچ جناح دولتي وابستگي ندارد !!! شبكه پيام افغان نيز برنامه هاي خود را به زبان افغاني پخش مي كند و يكي از چند شبكه كشور افغانستان است. لازم به ذكر است اين دو شبكه در طي هفته گذشته از فركانس 11642 هاتبرد روي اير رفتند كه پس از چند روز از اين فركانس قطع شدند و هم اكنون نيز از يكي ديگر از فركانس هاي قوي ماهواره هاتبرد روي اير رفته و در حال پخش برنامه هاي خود مي باشند. گفتني است اين دو شبكه علاوه بر فركانس جديد از فركانس قبلي (10971) نيز قابل دريافت هستند.

مشخصات جديد دريافت در هاتبرد :
Freq: 11179
POL: H
SR: 27500
Fec: 3/4
Channel Name: Payam-E-Afghan - Immam Hussein Tv

شبكه هاي MTC و TI نيز از هاتبرد قطع شدند. شبكه ملي (MTC) چندي پيش در اطلاعيه اي به طور رسمي در شبكه خود اعلام كرده است كه به زودي از طريق ماهواره يوتلست W3A روي اير خواهد رفت. اين شبكه از ديروز از فركانس خود در ماهواره هاتبرد (10723) بنا بر دلايل نامشخصي قطع شده است. شبكه طپش سابق يا TI جديد نيز براي چندمين بار پياپي از ماهواره هاتبرد و فركانس 10971 قطع شده است. اين شبكه يك روز در ميان قطع و وصل مي شود و به دليل عدم تامين هزينه هاي مالي , به اين وضع دچار شده است. 

---------------------------------------------

اما همان طوري كه اطلاع داريد سايت فلايست كه سايت مخصوص ارائه فركانس هاي ماهواره هاي مختلف است و طرفداران زيادي را هم دارد چندي پيش باز هم مورد حمله دولت ايران و ف ي ل ت ر ي ن گ قرار گرفت.
با توجه به علاقه شما به اين سايت و درخواست شما عزيزان براي گذاشتن آدرس جديد و بدون ف ي ل ت ر در اين جا آدرس جديد را براي دوستان در ايران قرار مي دهم تا استفاده نمائيد.
هم چنين آدرس هاي جديد در قسمت پيوندهاي وبلاگ نيز قرار گرفت.



آدرس جديد سايت FlySat براي ايران:
www.iran.flysat.com
 

۴ نظر:

amir گفت...

سلام علی آقا.خسته نباشید,میخواستم1زحمت بهتون بدم من نرم افزاراصلی رسیورstarsat مدلSR-X150D MKIIرومیخاستم.میدونم خیلی قدیمی ولی ضروری.ممنون میشم اگه لینک دانلودشوواسم بذارید.باتشکراززحمتات

ارشک گفت...

درود

از اطلاع رسانی شما ممنون هستم

باشد که در ازادی ایران نیز کنار هم باشیم.

پاینده ایران.

ناشناس گفت...

محمد از ایران زمین
اول از همه میخوام بگم وبلاگ قابل قبولی داری ولی عملکردت خیلی کند و دیر است.
و اینکه همین قسمت نظرخواهیت، واقعا شکل و قالبش افتضاحه.
امیدوارم موفق باشی و همچنین یه سر و سامانی به وبلاگت بدی.

ALI گفت...

amir گرامي:

اين مدل از رسيور همان طوري كه خودتان هم اشاره كرديد بسيار قديمي است و مدت هاست ديگر پچ يا نرم افزاري براي آپگريد آن منتشر نمي شود.

ناشناس گرامي:

دوست من كجا عملكرد وبلاگ كند است ؟؟؟ اولين وبلاگي كه اين خبرها را گذاشت وبلاگ ايران ستلايت بود اون وقت شما ميگيد عملكرد دير است ؟؟؟! بخش نظرخواهي كه نميشه براش قالب گذاشت !!! همه وبلاگ هاي متثل به سيستم بلاگر همين بخش نظردهي با همين شكل و قالب را دارند. شما احتمالا مشكل از مرورگر و اينترنت خودت هست كه بخش نظردهي را افتضاح مي بيني!

با تشكر از ارشك گرامي

موفق باشيد.