iransatellite

۱۳۸۹ مهر ۱۴, چهارشنبه

BBC فارسي , MBC Persia و صداي آمريكا از فركانسي جديد در عربست

http://tehranpic.net/images/gbdse9z4ysgbd4aqwexp.jpg 

تلويزيون هاي BBC فارسي , MBC Persia و صداي آمريكا از فركانس جديدي روي اير رفتند.

دو شبكه سياسي فارسي زبان صداي آمريكا و بي بي سي فارسي از فركانس جديدي در ماهواره عربست (بدر) روي اير رفتند. البته هنوز دليل پخش شدن از فركانسي ديگر در عربست كه فركانس سوم آن ها مي باشد از سوي اين دو شبكه مشخص نشده است. گفتني است اين دو شبكه در فركانس هاي 11013 و 11585 ماهواره عربست نيز پخش مي شوند و اين سومين فركانس آن ها در اين ماهواره است. لازم به ذكر است تلويزيون فارسي صداي آمريكا علاوه بر پخش از سه فركانس در عربست از دو فركانس در تل استار 12 و از يك فركانس از ماهواره هاي نايلست , آسياست , يوتلست W3A نيز پخش مي شود. تلويزيون فارسي بي بي سي نيز علاوه بر عربست از ماهواره هاي هاتبرد , تل استار 12 و يوتلست W3A نيز قابل دريافت است.

مشخصات جديد دريافت در عربست (بدر):
Freq: 11938
POL: V
SR: 27500
Fec: 3/4
Channel Name: BBC Persian - Voa Tv Persian

تلويزيون فارسي زبان MBC Persia نيز از سومين فركانس خود در ماهواره عربست روي اير رفت. اين تلويزيون كه از پكيج MBC مي باشد به طور شبانه روزی جدیدترین و برترین فیلم های بین المللی را با زیر نویس فارسی روی ماهواره های عربست و نایلست پخش مي كند. البته به گفته مسئولان اين شبكه كه به طور صريح از اين تلويزيون هم پخش شد , اين شبكه به زودي از فركانس هاي قبلي خود در ماهواره هاي عربست و نايلست قطع خواهد شد و پخش برنامه ها به فركانس جديد منتقل مي شود. بنابراين تا چند روز آينده شاهد قطع شدن اين شبكه از فركانس 11919 عربست خواهيم بود. هم اكنون اين تلويزيون از فركانسي ديگر در ماهواره فوق روي اير رفته است. ضمن اين كه پخش برنامه هاي اين شبكه در فركانس 11938 ماهواره عربست نيز ادامه دارد.

مشخصات جديد دريافت در عربست (بدر):
Freq: 11585
POL: V
SR: 27500
Fec: 3/4
Channel Name: MBC Persia

New Update: هر سه شبكه BBC فارسي , MBC Persia و صداي آمريكا هم اكنون از فركانس هاي جديد كه در بالا ذكر شد قطع شدند. اين فركانس ها براي تست بوده و پس از ساعتي پخش اين شبكه ها از آن قطع شدند و ديگر قابل دريافت نيست. 
 

۷ نظر:

ناشناس گفت...

harki bode etelaate galat dade be shoma onjor chizi to arabsat nist
ناشناس ازاصفهان.

ناشناس گفت...

سلام خبر داغ داغ تلویزیون رسا در ماهواره یوتل ست فرکانس 10720 و هاتبرد 12597 روی ایر رفت مدتی به علت رفتن به دانشگاه و دسترسی نداشتن به اینترنت فقط اخر هفته ها میتو نم مطالب را بخونم لطفا انها رو حذف نکنید دوست من شخصی دیگر با نام ناشناس از اصفهان برای شما مطلب مینویسه که اون من یا ناشناس همیشگی نیست از دوست عزیز خواهش دارم با نام دیگری مطلب بنویسند با تشکر ناشناس از اصفهان

shima گفت...

سلام علی آقاوممنون ازاین همه زحمتی که میکشی.سوالم دررابطه باکانای با اسمPersia CA است که روی ماهواره عربست است.آیااین کانال ایرانیه؟چه برنامه هایی داره؟وراهی هست که بشه بابرنامه یاکددادن بازش کرد

ناشناس گفت...

salam,3rooze ke to tabriz dagigan saate 14:40 tamame ferekanhaye hotbird parazite shadidi dare,fagat nemidonam chera hamash 8 dagige dol mikeshe va baraye hameye ferekansa mindaze

ALI گفت...

ناشناس گرامي:

بله دوست عزيز همين طور بوده است و همان طور كه در آپديت مطلب هم ذكر شد براي ساعاتي و به صورت تست قابل دريافت بودند. در ضمن كسي هم به ما اطلاع نميده و هر كي كه به ما هر چي بگه ما اونو بدون صحت از مطمئن شدن آن در وبلاگ قرار نميديم !!!
هم چنين خواهشمندم با نام ديگران و در اصل با جعل نام ساير بازديدكنندگان وبلاگ كامنت نگذاريد.

ناشناس از اصفهان گرامي:

با تشكر از شما بابت اطلاع رساني كه انجام داديد. بله به شخص مذكور تذكر داده شد. موفق باشيد.

Shima گرامي:

بله دوست عزيز اين شبكه ايراني است و همان برنامه هاي كانال MBC Persia را پخش مي كند و تمام فيلم هاي سينمائي اين شبكه فعلا از اين شبكه در عربست پخش مي شود. بله اين شبكه با كد دادن قابل بازگشائي است و باز مي شود. به زودي كد آن را براي باز كردن اين شبكه در وبلاگ ايران ستلايت قرار مي دهيم.

ناشناس گرامي:

دوست گرامي با اين توضيحاتي كه شما فرموديد اين اختلالات مربوط به افت سيگنال هست و در ساعاتي مشخص در روز سيگنال ها به طرز عجيبي افت و ضعيف مي شوند. اين اختلالات پارازيت نيست و به دليل پوشش بد و ضعيف ماهواره هاتبرد در ايران در ساعاتي مشخص در اكثر نقاط ايران رخ مي دهد و چيزي طبيعي است.

موفق باشيد.

Ehsan گفت...

در مشهد هم در ساعات ظهر هاتبرد برای دقایقی بسیار ضعیف و حتی قطع می شود.
با تشکر

پاسخ shima گفت...

persia CA
key:12 AB 34 F1 CD 56 EF 12