iransatellite

۱۳۸۹ شهریور ۲۵, پنجشنبه

تلويزيون پارس و راديو زمانه از ماهواره اي جديد

http://www.tehranpic.net/images/3rjjgg3ydkbhf17zs.jpg

تلويزيون پارس از ماهواره اي جديد روي اير رفت.


اين شبكه سياسي فارسي زبان كه تنها از ماهواره يوتلست W3A قابل دريافت بود از امروز از طريق ماهواره Atlantic Bird 3 ( آتلانتيك برد 3) واقع در 5 درجه غربي مدار روي اير رفته است. اين ماهواره نزديك به ماهواره نايلست است و فقط دو درجه با هم اختلاف دارند به طوري كه اگر خواستار گرفتن اين مسير هستيد بايد ديش تنظيم شده نايلست را در حالي كه پشت ديش ايستاده ايد حدود 2 درجه به سمت چپ بياوريد تا فركانس مورد نظر سيگنال دهد. البته با كمي دقت مي توانيد همزمان هم اين ماهواره و هم نايلست را دريافت نمائيد. البته هنوز مشخص نيست كه پخش شدن تلويزيون پارس در اين ماهواره به طور دائمي باشد و هنوز خبري صريحي از اين موضوع در دست نيست ولي تا به اين لحظه اين شبكه به طور همزمان از دو ماهواره به سمت ايران , اروپا و خاورميانه پخش مي شود. احتمالا مسئولان تلويزيون پارس به دليل ارسال پارازيت دولت ايران روي ماهواره نايلست نرفته اند و بايد ديد كه آيا اين جهت براي پخش تلويزيون پارس دائمي و البته موفقيت آميز (از لحاظ نرسيدن پارازيت دولت يران روي فركانس اين شبكه) خواهد بود يا خير ؟ اين در حالي است كه تلويزيون پارس حدود دو هفته پيش قرار بود از ماهواره هاتبرد به پخش برنامه هاي خود ادامه دهد اما مسئولان فركانس مورد نظر اين شبكه (11470) اين شبكه را به دليل سياسي بودن و احتمالا شدت گرفتن پارازيت ها روي اين فركانس نپذيرفتند و پارس بار ديگر به ماهواره قبلي خود يعني يوتلست W3A برگشت. حال پس از ناموفق بودن در رفتن به ماهواره هاتبرد از طريق ماهواره اي ديگر روي اير رفته اند.


مشخصات جديد دريافت پارس در آتلانتيك برد 3:
Freq: 12711
POL: H
SR: 30000
Fec: 1/2
Channel Name: PPV


New Update: تلويزيون پارس هم اكنون از روي اين ماهواره قطع شده است. اين چندمين باري است كه اين شبكه پس از آمدن روي اين ماهواره و همين فركانس مجددا قطع و از روي اير برداشته مي شود. به نظر مي رسد پخش برنامه هاي اين شبكه در اين ماهواره بي فايده است و استقبالي از آن نمي شود.

http://www.tehranpic.net/images/fg68u8drpvss8fcrpzdn.jpg

راديو زمانه هم از ماهواره نايلست روي اير رفت.


اين راديو فارسي زبان از طريق فركانس 11642 ماهواره هاتبرد هم قابل دريافت است و هم اكنون از طريق يكي از فركانس هاي ماهواره نايلست در 7 درجه غربي روي اير رفته و در حال پخش برنامه هاي خود مي باشد. گفتني است فعلا نام اين شبكه ditve test مي باشد و با اين نام دريافت مي شود. اين راديو از هلند رله مي شود.
توجه: اگر اين شبكه در ليست راديو ها پيدا نشد به احتمال زياد در ليست كانال هاي تلويزيوني قرار گرفته است چون تا به اين لحظه همراه با تصوير كه لوگوي شبكه است در نايلست در حال پخش برنامه هاي خود مي باشد.

مشخصات دريافت راديو زمانه در نايلست:
Freq: 10723
POL: H
SR: 27500
Fec: 3/4
Channel Name: diTVe test


New Update 2: راديو زمانه بار ديگر به ماهواره نايلست بازگشت. اين راديو كه به صورت تصويري از نايلست روي اير رفته از دو روز گذشته روي فركانس مذكور قطع شده بود كه مجددا به همان فركانس و كانال بازگشته است. گفتني است هم اكنون تنها لوگو اين راديو قابل رويت است و فعلا صداي آن وصل نشده است. ضمنا اين شبكه را در ليست تلويزيون ها به نامي كه در بالا آمده است پيدا و سرچ كنيد.

آخرين خبر از طپش سابق (2): تلويزيون TI (طپش اينترنشنال) بار ديگر به ماهواره هاتبرد بازگشت. اين براي چندمين باري است كه در اين هفته اين تلويزيون به طور كلي از هاتبرد قطع و وصل مي شود. متاسفانه مشكلات مالي اجازه روي اير بودن به اين شبكه را نمي دهد اين در حال است كه برنامه هاي شبكه ايران ما نيز براي ساعاتي از اين شبكه پخش مي شود.

با تشكر از ناشناس از اصفهان گرامي

آدرس جديد و بدون ف ي ل تر وبلاگ ايران ستلايت در ايران:
www.iransatellite2.blogspot.com

۲۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام:ميشه كدبيس كانالGBBBCTX2واقع درماهواره يوتلستW3Aروبگين.
راستي ازكدهاي جديدچه خبر.

ALI گفت...

ناشناس گرامي:

دوست من اين كانال تا جايي كه من چك كردم اصلا چنين كانالي با اين اسم در ماهواره يوتلست W3A وجود ندارد احتمالا نام كانال را اشتباه تايپ كرديد. اگر هم اين كانال وجود داشته باشد جز پكيج ديجي ترك است و اصلا با سيستم بيس كد نشده است و به هيچ وجه با دادن كد دستي باز نمي شود و اصلا در كل كدي براي اين شبكه منتشر نمي شود.
كد جديدي هنوز منتشر نشده است قبلا هم گفتيم كه اگر كد جديدي بيايد در وبلاگ اعلام خواهد شد.

موفق باشيد.

ALI گفت...

ناشناس از اصفهان گرامي:

دوست گرامي طبق گفتگويي كه من با يكي از دوستانم كه در اين رسيور ها وارد هستند داشتم با توجه به توضيحات شما ايشون جواب زير را دادند:
با سوییچر ميشه گرفت منتهي تضميني در كار نيست چون اين مدل ها با سوئيچر زياد مشكل دارند. به جاي استفاده از بخش diseqC 1.0 از بخش diSEQc 1.1 استفاده كنيد و از آنجا ال ان بي ها را تعريف كنيد.

موفق باشيد.

Unknown گفت...

با سلام
من در شهرستان دزفول ساکن هستم و چند روز است که در ساعات خاصی تمام کانالهای سه ماهواره nilesat و hotbird و eutelsatw3a همه با هم بجز بعضی کانالها مانند 20tv و mbc ها و france 24 و بعضی کانالهای عربی روی nilesat یکباره تماما دچار اختلالات شدید و قطعی میشوند ودوباره یک یا دو ساعت بعد برمیگردند.آیا ممکن است این اختلالات به دلیل ارسال پارازیتهای منطقه ای جمهوری اسلامی باشد با توجه به اینکه من در شهر دزفول ساکن هستم واگر هست برای مقابله با آن چه کار باید کرد؟
با تشکرپیمان

Unknown گفت...

با سلام
میخواستم بگویم که من پکیج کانالهای فرانسه رابه رسیور داده ام و کانالهای فرانسوی را باز کرد اما کانالهای art عربی را باز نکرد در حالی کهاین کانال در سایتتان ذکر شده است . چرا آنرا باز نمی کند؟
با تشکر پیمان .

ALI گفت...

ali (پيمان) گرامي:

دوست من اگر اون اختلالاتي كه مي گوئيد فقط براي يك يا دو ساعت است به احتمال زياد منوط به افت سيگنال مي شود كه اين مشكل پارازيت منظقه اي نيست و اگر پس از يك تا دو ساعت سيگنال ها دوباره به حالت اول خود برگردد همان طوري كه عرض كردم به دليل افت سيگنال ماهواره اي در منطقه شما است. اما اگر مدت زمان آن زياد باشد منوط به ارسال پارازيت دولت ايران است كه منطقه شما را نيز شامل مي شود. براي رفع پارازيت شما بايد ديش خود را به ارتفاع پايين تر مثل آوردن ديش در حياط يا بالكن بياوريد تا بيش از نيمي از پارازيت مهار شود. اگر آوردن ديش به ارتفاع پايين تر براي شما امكان پذير نيست بايد ديش را كه در پشت بام است در كنار مانعي مثل ديوار يا كولر قرار دهيد يا ديوار آجري كنار ديش بچينيد و يا ورق گالونيزه از آهنگري ها تهيه كنيد و دور ديش بپيچيد تا مشكل پارازيت محلي يا منطقه اي رفع شود.
اما در مورد شبكه هاي پكيج ART دوست من اين شبكه فقط ما لينك سايتشون را در وبلاگ قرار داديم و ايم به آن معنا نيست كه با دادن كد باز مي شوند. اين شبكه ها داراي سيستم كد شده قوي مي باشند و هيچ وقت كدي براي آنان منتشر نمي شود. شما مي توانيد اين شبكه ها را فقط با شرينگ اينترنتي و ماهواره اي باز كنيد و تماشا كنيد. در مورد شبكه هاي پكيج بيس فرانسه هم در مطالب قبلي گفته شد كه با دادن كد دستي يا انتقال سافتكم به همراه انتقال آخرين پچ رسيورتان مي توانيد شبكه هاي اين پكيج در ماهواره هاتبرد را باز كنيد.

موفق باشيد.

Unknown گفت...

با سلام
می خواستم بدانم که آیا پکیج rai ایتالیا که در سایتتان هست هنوز هم کار می کند یا نه . چون من آ«را قبل از دادن software reciver (starsat srx95 ) به رسیور دادم ولی آنها را باز نکرد .میخواستم بدانم چرا باز نکرد و آیا هنوز هم این پکیج کار می کند یا نه؟
با تشکر پیمان .

Unknown گفت...

با سلام
این اختلالات هر روز در ساعتهای معینی شروع ودر ساعتهای معینی قطع می شود و مدتش در 1 تا 2 ساعت هر بار وچند بار در روز است و تازه شروع شده و بعضی کانالها شامل آن می شوند و بعضی نمی شوند . می خواستم ببینم علت چیست؟
با تشکر پیمان

Unknown گفت...

در ضمن می خواستم بگویم که کانال art در قسمت پکیج biss فرنسه ذکر شده که باز می شود.
با تشکر پیمان .

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز اقا کیوان دوست من در قسمت diseqc1.1 گزینه un را برای تعریف استفاده کنم یا u+c را اگه یک جهبه تقسیم شش تایی بگیرم و بر اساس تعریف در ریسیور ال ان بی ها را وصل کنم مشکلش حل میشه و ایا با این کار خسارتی به دستگاه احتمال داره وارد بشه ؟ دوست من رادیو زمانه روی نایلست در فرکانس مذکور با نامی که نوشته بودید نیامد و فقط یک رادیوی عربی به نام المحمد امد در قسمت جستجو نام مذکور وارد ولی در لیست نبود شاید از این فرکانس رفته موضوع پیگیری کنید خبر جدید یک شبکه ای به نام movie1 در فرکانس 11642 هاتبرد روی ایر رفته دوستان حدس میزنند فارسی دوست من اگه دیدید واقعا فارسی مشخصات قرار بدید راستی شبکه top movies که فارسی معرفی شد فارسی نبود و به زبان انگلیسی فیلم پخش میکرد من این کانال حذف کردم میخواستم دوستانی که الان این کانال دارند بگند عرض بنده درسته ؟ با سپاس ناشناس از اصفهان

ALI گفت...

ali (پيمان) گرامي:

در مورد اختلالاتي كه داريد بايد بگم همان طوري كه گفتم مربوط به افت سيگنال در منظقه شماست و به هيچ وجه نميشه كاريش كرد. توضيحات تكميلي در اين باره را در بالا دادم.
در مورد پكيج راي ايتاليا شما بايد اول با آخرين پچ رسيور خود را آپگريد كنيد و سپس سافتكم موجود در وبلاگ را انتقال دهيد تا كانال ها باز شوند.
در مورد كانال هاي ART هم فقط دو كانالي كه در فركانس 12015 هاتبرد است باز مي شوند. (البته اگر تا به اين لحظه كدهاي آن نسوخته باشند)

Unknown گفت...

با سلام
من دوباره پکیج rai ایتالیا را وارد کردم ولی هیچ کدام از آنها باز نشد و معلوم است که دیگر این پکیج کار نمی کندو رسیور را آپگرید هم کرده ام.
در مورد اختلالات هم باید بگویم که این اختلالات تازه شروع شده ودر بعضی از نقاط شهر وجود دارد ودر بعضی جاها نیست و و معمولا هر یک یا دو ساعت یکبار در سر ساعت آنها شروع شده و سر ساعت آنها قطع می شوندو روی بسیاری کانالها تاثیر داشته و بعضی همتاثیر ندارد و هر روز این اختلالات ادامه دارند و در مورد کانال art باید بگویم که با این پکیج باز نشد.
در ضمن فرکانس رادیو زمانه در نایلست 10720 می باشد نه 10723 و من فرکانس 10720 را وارد واین کانال را دریافت کردم لطفا آنرا در سایتتان تصحیح کنید .
با تشکر پیمان .

ALI گفت...

ناشناس از اصفهان گرامي:

شما بايد از گرينه un به همان روشي كه در diseq C 1.0 تعريف مي كردي به همون روش در Diseq C1.1 هم عمل كنيد. منتهي اين جا تعداد بيشتر ال ان بي مي توانيد به رسيور تعريف كنيد. نه دوست گرامي هيچ خسارتي به رسيور وارد نمي كند.
راديو زمانه همان طوري كه در متن خبر در وبلاگ توضيح دادم فعلا به صورت تصويري در قسمت ليست تلويزيون ها قابل دريافت شده است و در قسمت راديوها به دنبال آن نگرديد.
دوست عزيز هر شبكه جديدي كه در ماهواره هاي گوناگون با نام فيلم و ... بياد و چند تيزر تبليغاتي پخش كنه كه ايراني نيست ! همه اين ها شايعه اي بيش نيست و اين شبكه فعلا فقط تبليغات پخش مي كند و در آينده مشخص خواهد شد كه به چه زباني است. اين شبكه با زبان انگليسي در كمپاني ماهواره اي ثبت شده است. Top Movies هم شبكه اي مربوط به عرب زبانان است كه فيلم هاي سينمائي را با زير نويس عربي پخش مي كند و به زودي با پيوستن به پكيج OSN كارتي خواهد شد و ديگر به صورت آزاد قابل دريافت نخواهد بود.

موفق باشيد.

ناشناس گفت...

سلام
من ازتون یه خواهش دارم,من میخوام برخی کانالهای هاتبرد رو با کد دستی باز کنم,تا حالا فقط تونستم rai و lider رو با این روش باز کنم.
میخواستم ببینم باهم کد دستی واسه بقیه کانالها هست؟
ممنون میشم اگه دوستان کمکم کنن
یا یه سایتی جایی که توش بتونم همه کدهای دستیو پیدا کنم.
واقعا ممنون میشم اگه راهنماییم کنین

ناشناس گفت...

فقط دوستان عزیز اگه میخوان سایتی به بنده معرفی کنن بگن ایا باز هم شبکه های دیگه ای با کد دستی باز میشه یا نه؟
بازم ممنون

ناشناس گفت...

با سلام خدمت شما
میخواستم بدونم آیا در رسیور های استارست 120 میشه کد dcw وارد کرد؟
چون شنیدم در استارست 190 میشه اما 120 رو میخواستم

ALI گفت...

ali (پيمان) گرامي:

كدهاي پكيج RAI ايتاليا بدون هيچ مشكلي در حال كار كردن است و هنوز كار مي كند. دوست عزيز اين كدها براي ماه سپتامبر است و تا ماه به پايان نرسد غيرفعال نخواهد شد. مشكل از وارد كردن شما است كه اشتباه وارد مي كنيد. اگر در وارد كردن كدها مشكل داريد سافتكم را به رسيور انتقال دهيد. البته قبل از آن بايد حتما آخرين پچ رسيور خود را انتقال داده باشيد.
در مورد اختلالات فكر كنم به اندازه كافي توضيح و صحبت كردم و احتياج به توضيح ديگري نيست.
كانال هاي ART هم با آخرين سافتكم درون وبلاگ باز مي شوند و آن ها هم هيچ مشكلي ندارند و بدون هيچ ايرادي در حال كار كردن هستند.
دوست گرامي فركانس 10720 با 10723 يا 10722 هيچ تفاوتي ندارد و اگر فركانس را يك ترانسپاندر بالا يا پايين تر وارد كنيد هيچ فرقي ندارد و همان كانال هايي كه در 10720 دريافت مي شود در ساير ترانسپاندر ها هم قابل دريافت است و اصلا نيازي به اصلاح نيست.

موفق باشيد.

ALI گفت...

ناشناس (نظرات 14 و 15) گرامي:

دوست گرامي براي هر شبكه اي كه شما بخواهيد كه كد وجود ندارد و منتشر شدن كدها فقط براي يك سري شبكه محدود است و تازه اگر هم منتشر شود سريعا مي سوزد. در حال حاضر در هاتبرد علاوه بر كانال هايي كه شما باز كرديد فقط پكيج بيس فرانسه قابل بازگشايي است كه براي باز كردن آن هم بايد اول آخرين پچ مربوط به رسيور خود را منتقل كنيد و سپس با انتقال سافتكم كانال هاي مذكور باز مي شوند و براي هيچ شبكه ديگري كد موجود نيست. در ضمن اگر كد جديدي هم منتشر شود در همين وبلاگ قرار خواهد گرفت. سايتي هم كه كدها را به صورت مستقل و آپديت شده منتشر كند وجود ندارد.

موفق باشيد.

ناشناس گفت...

خیلی ممنون علی جان
من بی زحمت یه سوال دیگه هم داشتم.
رسیور من یه بخش داره واسه فرکانس ال ان بی.نمیدونم بقیه رسیور ها هم داره یا نه.اما چون من از ال ان بی 2 سوزنه استفاده میکنم اون رو روی قسمت دوسوزنه قرار دادم.اما اونجا از من یه فرکانسهایی میخواد به اسم فرکانس پایین lnb و فرکانس بالای lnb و فرکانس متغیر ال ان بی.
واسه اینها باید من یه فرکانسهایی رو وارد کنم نمیدونم چی وارد کنم.
خودم فرکانس پایینو زدم 9750 و بالا رو زدم 10600 و متغیر رو هم دادم 11500
الان فرکانهای بالای 12245 دیگه نمیگیره.
این عددارو تغییر میدم همش به هم میریزه.
واقعا واسم عجیبه.ریست فکتوری میکنم این فرکانسهای بالای ال ان بی تغییر میکنه اما باز کانالهای روی فرکانی 11600 تا 11700 رو نمیگیریه.
کسی میدونه اینا چیه؟
رسیور های شمام داره ازینا؟
رو چند بزارمشون؟
مثلا وقتی اون فرکانس بالای lnb رو از 10600 میبرم به 10900 همه کانالها فرکانسشون 300 تا میره بالا.
خواهش میکنم کمکم کنید
من این سوالو هر جا پرسیدم کسی جوابی واسش نداشت

ناشناس گفت...

سلام علی اقا خبر های جدید تلویزیون طپش بار دیگر قطع شد رادیو زمانه از فرکانس مذکور در نایلست که به صورت تلویزیونی روی ایر رفته بود برداشته شد و هنوز به صورت رادیویی روی ایر نرفته تلویزیون دیدار اعلام کرد از اول ماه اکتبر فرکانس خود را تغیر و در فرکانس 10720 سیمبول ریت 29000 روی ایر میرود با سپاس ناشناس از اصفهان

ارشک گفت...

درود

مدتی از شما دور بودم

یور از موطنم ...

امروز بار دیگر آمده ام تا به شما بگویم :

شما پیروزید.

ناشناس گفت...

سلام علی اقا تلویزیون طپش بار دیگر به ماهواره هاتبرد بازگشت تلویزیون mtc اعلام کرد بزودی از یوتل ست دبلیو سه ا روی ایر خواهد رفت با سپاس ناشناس از اصفهان