iransatellite

۱۳۸۹ شهریور ۲۴, چهارشنبه

قطع شدن TI از هاتبرد

http://www.tehranpic.net/images/qi65355sufplbf28w00x.jpg

تلويزيون TI براي چندمين بار پياپي از ماهواره هاتبرد قطع شد.

صدا و تصوير تلويزيون TI يا همان طپش سابق پس از چند ماه دوباره از هاتبرد قطع شده است. پس از قطع و وصل هاي فراوان از فركانس هاي مختلف ماهواره هاتبرد , اين شبكه كه چند ماه پيش فركانس 10971 ماهواره هاتبرد را فركانس اصلي خود براي پخش به سمت ايران , اروپا و خاورميانه اعلام كرده بود حال 2 روز است كه پس از مدت ها از هاتبرد قطع شده است. هنوز دليل اين قطعي مشخص نشده است و شنيده ها حاكي از آن است كه عليرضا اميرقاسمي مدير اين تلويزيون با ورشكستگي رو به رو شده است البته اين فقط يك احتمال است و هيچ چيزي قطعي نيست. اين در حالي است كه شبكه طپش از حدود 3 ماه پيش در اقدامي عجيب و كاملا اشتباه با زير پا گذاشتن تمام آرشيو , محبوبيت و بينندگان خود نام خود را به TI كه مخفف طپش اينترنشنال است تغيير داد و در پي همين اتفاق درصد بينندگان اين شبكه به طرز چشمگيري كاهش يافته است. اين در حالي است كه اين شبكه در بين تلويزيون هاي فارسي زبان يكي از بي كيفيت ترين شبكه ها چه از لحاظ صدا و تصوير و چه از لحاظ برنامه ها مي باشد. حال بايد ديد آيا تلويزيون TI هم به سرنوشت ساير تلويزيون هاي لس آنجلسي مثل جام جم اينترنشنال دچار خواهد شد يا خير ؟؟؟


New Update: تلويزيون TI (طپش اينترنشنال) بار ديگر به فركانس قبلي خود (10971) در ماهواره هاتبرد بازگشت.

دوستاني كه در قسمت نظرات مطلب قبلي سوال پرسيده بودند, سوالات آن ها در قسمت نظرات همان مطلب جواب داده شد.

آدرس جديد و بدون ف ي ل تر وبلاگ ايران ستلايت در ايران:
www.iransatellite2.blogspot.com

۵ نظر:

ناشناس گفت...

دوست ناشناس عزیز از لطف بی شمار شما و جواب های جامع شما سپاس گذارم قطعا جواب مدیران وبلاگ ها هم همان جواب شما هست و از دوست عزیزم علی اقای گل که همیشه به من لطف داشتن و جواب سوال های من را دادم تشکر میکنم قطعا همه ما مشکلات خاصی داریم ممکنه وقت کافی مثل گذشته نداشته باشیم با امید اینکه مدیران دو وبلاگ ایران ست و ایران ستلایت با فراق بیشتر به امور وبلاک بپردازند دوستان اگه راجب نحوه تعریف کردن بیش از 4 ال انبی و دو سویچر که چطور استفاده کنم توضیح بدید ممنون میشم چون من در قسمت تعریف ال ان بی 4 عدد بیشتر نداشت شاید باید به قسمت دیگر بروم لطفا راهنمایی کنید ناشناس از اصفهان

ناشناس گفت...

علی اقا ارشیو قبلی طپش چی شد؟ چرا شد ti ؟ ناشناس از اصفهان

ناشناس گفت...

پخش مستقيم ليگ قهرمانان اروپا
يوتلست دبليو تري
ortm
هاتبرد
lider
rai

ALI گفت...

ناشناس از اصفهان گرامي:

همان قسمتي كه مي گوييد نوشته بيشتر از 4 تا ندارد , يك منو دارد كه براي تقسيم سوئيچر ها است كه اسمش تو رسيورهاي مختلف فرق ميكنه و من دقيقا اسم اون رو تو رسيور شما نميدونم. ولي اگر درست و با دقت بگرديد و نگاه كنيد متوجه خواهيد شد. كه اگر تو اون قسمت بريد ميتونيد سوئيچرها را تنظيم كنيد.
اگر باز هم با اين راه نتونستيد پيدا كنيد اعلام بفرمائيد تا من به يكي از دوستانم كه در اين رسيورها وارد هست مطرح كنم تا دقيق تر راهنمائي شويد.

در مورد شبكه TI يا همان طپش سابق اگر يادتان باشد طپش بعد از قطع و وصل هاي زياد وقتي به هاتبرد و فركانس 10971 بازگشت لوگوي شبكه عوض شده بود. كه ما دليل اين مسئله را از مسئولان اين شبكه جويا شديم و آن ها هم اعلام كردند كه نام شبكه به طور كلي تغيير كرده است و به TI تغيير نام دادند. همان طوري كه خودتان هم اگر مشاهده كرده باشيد كيفيت صدا و تصوير اين شبكه و هم چنين كيفيت و ميزان بينندگان اين شبكه به طرز فجيهي افت و پايين آمده است طوري كه واقعا با اين كيفيت ارزش ديدن ندارد. هم چنين برنامه هايي كه قبلا از طپش پخش ميشد اغلب آن ها كلا قطع شدند و ديگه پخش نشدند. يك سري مجري ها را اين شبكه به خاطر همين تغيير نام از دست داد كه به شبكه هايي چون انديشه و ... مهاجرت كردند. در كل تمام آرشيو اين شبكه با اون ميزان بيننده در حقيقت از بين رفت و در واقع ميشه گفت اون طپش ديگه مرد و الان يه شبكه كاملا جديدي به وجود اومده است. كه واقعا اين كار مسئولان اين شبكه جاي تاسف دارد !!! حالا هم كه ديگه به طور كلي از ماهواره هاتبرد برداشته شدند و كلا قطع شدند و از فركانس 10971 برداشته شدند. معلوم نيست كه آيا مدير اين شبكه عليرضا اميرقاسمي ورشكسته شده است يا به دليل عدم تامين هزينه ماهيانه روي اير قطع شده اند. هنوز دليل قطعي مشخص نشده ولي من خودم به شخصه در حال پيگيري هستم. بايد ديد كه اين شبكه هم به سرنوشت جام جم اينترنشنال دچار ميشه يا خير ؟؟؟

موفق باشيد.

ناشناس گفت...

از توضیح کامل شما دوست گرامی تشکر میکنم من هم کاملا با نظر شما درباره محتوی کیفیت صدا و تصویر و برنامه های این شبکه موافقم فقط این شبکه یک حسن دارد اینکه علارقم کیفیت نامطلوب که به قول شما دوست عزیز ارزش دیدن ندارد فرکانس قوی دارد به طوری که در ایام خرداد و تیر پارسال و امسال که اوج پارازیت بود من و بسیاری از دوستانم عملا هیچ کانالی رابه علت پارازیت نداشتیم با کمال تعجب همه در اصفهان طپش صاف میگرفتند!!!این در حالی بود که تیوی پرشیا پی ام سی اندیشه ای بی سی و بسیاری دیگر یا تصویر شطرنجی بود یا قطعواما در مورد ارشیو دوست من امیدوارم ارشیو قبلی و برنامه های نوروزی این شبکه پاک نشده باشه چون پر زرق و برق ترین نوروز طپش میگیرد از این لحاظ هیچ تلویزیونی به عقیده من به پای طپش نمیرسه اصلا نوروز بدون طپش مثل پارسال نوروز نمیشه واما دوست من در قسمت گزینه برای انتخاب ال ان بی یک قسمت تحت نام diseqc1.0 داره که گفتم چهار عدد بیشتر نداره و زیر ان یک گزینه به نام diseqc1.1 داره که شامل گزینه های un 1 تا un 14 و بعد از گزینه un 14 گزینه u+c1 تا u+c16 وجود دارددوست من یادم رفت بگم بالا تر از قسمت فوق گزینه ای وجود دارد که در ان نوشته موتور هیچکدام samatv usals و diseqc که در قسمت diseqc دوگزینه فوق که در بالا به شرح انها پرداختم هست دوست من با توجه به اینکه در کاتا لوگ ریسیور عکس چهار تا دیش که توسط جعبه تقسیم به ریسیور وصل هست کشیده ایا امکان بیش وصل کردن بیش از چهار ال ان بی وجود دارد مدل ریسیور من iclass9696pvr هست میبخشید که باعث زحمت شدم با سپاس ناشناس از اصفهان