iransatellite

۱۳۸۹ شهریور ۱۲, جمعه

بازگشت كانال يك به ماهواره يوتلست W3A

http://iransatnews.persiangig.com/Channel%20One%20%28171%20x%20156%29.jpg

تلويزيون كانال يك (Channel One) بار ديگر به ماهواره يوتلست W3A بازگشت.

اين شبكه سياسي فارسي زبان كه مديريت آن را شهرام همايون بر عهده دارد در طي هفته گذشته به دليل مشكلات مالي از اين ماهواره قطع و برداشته شده بود. حال در روز قدس اين شبكه بار ديگر به ماهواره يوتلست W3A بازگشته است و در حال پخش برنامه هاي خود مي باشد. اين در حالي است كه در آستانه روز قدس ارسال پارازيت ها روي ماهواره هايي هم چون هاتبرد و يوتلست W3A شدت گرفته است به طوري كه سيگنال تمام تلويزيون هاي سياسي در اكثر نقاط ايران بسيار ضعيف شده است. اين در حالي است كه از روز پنجشنبه سرعت اينترنت در ايران نيز بسيار كاهش يافته است و ايميل هاي گوگل و ياهو نيز به سختي باز مي شوند. آيا با تمام اين كارها جلوي خبررساني آزاد گرفته مي شود ؟؟؟

مشخصات دريافت كانال يك در ماهواره يوتلست W3A
Freq: 10720
POL: H
SR: 2200
Fec: 3/4
Channel Name: Channel One

۱ نظر:

ALI گفت...

>>> آخرين خبرها <<<

در اقدامی تازه از سوی مسئولین رسانه ملی پكيج IRIB (كانالهای صدا و سيمای ايران) که در ماهواره عربست ( بدر ) با فركانس 11881H27500 بصورت سیستم HD روی ایر رفته بود سیستم پخششان را به حالت SD ( فرکانس معمولی) تغییر وضعیت داده اند.بر این اساس آن عده از دوستانی که قبلا" سرچ کرده و این فرکانس را دریافت کرده بودند برای دریافت و مشاهده با رسیورهای معمولی باید حتما" یکبار دیگر فرکانس 11881H27500 را از لیستشان پاک نموده و مجددا" سرچ نمایند.

شبکه pdf اعلام کرد که به زودی پخش برنامه ای کمدی به نام pdf fun را شروع خواهد نمود. به نظر برنامه خوب و مهیجی است .

همانطور که اطلاع دارید سال گذشته نماینده شبکه فارسی1 حق پخش فرار از زندان البته با ( دوبله انحصاری موسسه هنری جوانه پویا ) را حضورا" از این موسسه خریداری و از فارسی1 پخش نمودند.امسال نیز در یک اقدام دیگر البته به نقل از وب سایت این شبکه بعد از ماه مبارک رمضان قهوه تلخ از ساخته های مهران مدیری را بصورت انحصاری پخش خواهد نمود.قابل به ذکر می باشد که فعلا" این مطلب را بصورت رسمی در وب سایتشان درج ننموده اند.

و ارسال پارازيت ها هم چنان ادامه دارد. ارسال پارازيت هاي دولت ايران بر روي شبكه هاي ماهواره هاي يوتلست W3A و هاتبرد هم چنان ادامه دارد و طبق آخرين خبرها در اغلب نقاط ايران اين مشكل هنوز برطرف نشده است.