iransatellite

۱۳۸۹ شهریور ۱۷, چهارشنبه

EuroNews Persian استارت خورد

http://www.tehranpic.net/images/ff7qx413iaq6udcq06bv.jpg

تلويزيون بين المللي EuroNews زبان فارسي را نيز به سرويس شبكه خود اضافه كرد.

اين شبكه خبري كه متعلق به كشور فرانسه مي باشد به طور 24 ساعته اخبار و رويداد هاي مهم جهان را بحث و بررسي مي كند و هم سطح با شبكه هايي چون CNN و FoxNews مي باشد. تا به امروز 9 زبان زنده جهان در سرويس صداي اين شبكه (ترجمه) وجود داشت كه از امروز زبان فارسي (Persian) نيز به جمع مجموع زبان هاي اين شبكه پيوست. مطمئنا اين شبكه رقيبي جدي براي شبكه هايي چون بي بي سي فارسي و صداي آمريكا (البته در بين شبكه هاي خبري فارسي زبان) خواهد بود. لازم به ذكر است اين شبكه خبري در اكثر ماهواره هاي قابل دريافت در ايران دريافت مي شود. البته گفتني است فعلا زبان فارسي به صورت تست در اين شبكه قرار گرفته است. براي گوش دادن به زبان فارسي اين شبكه بايد از گزينه Audio روي كنترل رسيور Level Audio را تغيير دهيد تا به زبان فارسي برسيد.

مشخصات دريافت EuroNews در هاتبرد:
Freq: 12597
POL: V
SR: 27500
Fec: 3/4
Channel Name: EuroNews

مشخصات دريافت EuroNews در نايلست:
Freq: 12015
POL: V
SR: 27500
Fec: 5/6
Channel Name: EuroNews

مشخصات دريافت EuroNews در عربست (بدر):
Freq: 12073
POL: H
SR: 27500
Fec: 3/4
Channel Name: EuroNews

مشخصات دريافت EuroNews در تركست:
Freq: 11096
POL: H
SR: 30000
Fec: 5/6
Channel Name: EuroNews


متاسفانه وبلاگ ايران ستلايت بار ديگر توسط جمهوري كثيف اسلامي در ايران فيلتر شد.
از اين به بعد ما را از آدرس زير دنبال كنيد:

WWW.IranSatellite2.blogspot.com

لطفا آدرس جديد را به دوستان و آشنايان خود نيز اطلاع دهيد.


۵ نظر:

میلاد1 گفت...

با درود.آدرس جدید شما را جایگزین آدرس قبلی تان در پیوندها کردم.لطفا اگر میشه شما هم آدرس زیر را جایگزین آدرس قبلی ملی ستلایت نیوز کنید:

www.mellisatnews.com

با سپاس

mehrdadsa گفت...

agha ali hi.nemidonam chera in post ba nazari ke to isn dadam shebahat dare!
Har 4 ta freq gozashti.aghalan ye tashakor mizashti painesh

ALI گفت...

Mehrdasa گرامي:

من كاري ندارم كه پست شما تو هر سايت ديگري شبيه سايت ما باشد. دوست من شما اگر ساير مطالب و خبرهاي وبلاگ را نگاه كنيد ما هميشه اعلام فركانس ها را به اين ترتيب مي نويسيم. من كه نمي تونم بيام فركانس رو عوض كنم چون شبيه پست شما مي شود !!!
دوست من فركانس ها يكي هستند و نميشه به خاطر اين كه شما مثل اين نوشتيد من بيام تغيير بدم و تشكر بزنم. شما خودتون ديديد كه اگر مطلبي اعلام مي كنيد اگر نقل قول از شما يا هر كس ديگري باشد من تشكر آن فرد را مي زنم. اگر شما در وبلاگ ما هم پست خود را قرار مي داديد مطمئن باشيد به خاطر اطلاع رساني شما تشكر هم پايين مطلب قرار مي گرفت.
پس بنابراين من نمي تونم مطلبي كه در وبلاگ من نقل نكرديد را تشكر شما را بزنم. در ضمن متن مطلب را هم من خودم نوشتم و فركانس ها هم خودم گذاشتم و باز هم مي گويم من كه نمي تونم فركانس و مشخصات را عوض كنم تا شبيه شما نشود.
اميدوارم منظور من را فهميده باشيد.

موفق باشيد.

mehrdadsa گفت...

manzoram in bod ke vaghati 4 ta mahvarei ke man freq midam dar nazarat isn.va chand min bad to onja nazar midi bade mah ha.mashkok nist?
Man dar hich posti nadidam to intori bedi
taze euronews tanha dar in mahvare nist.
Begzarin ke baiad bedone khodast.bye

mehrdadsa گفت...

manzoram in bod ke vaghati 4 ta mahvarei ke man freq midam dar nazarat isn.va chand min bad to onja nazar midi bade mah ha.mashkok nist?
Man dar hich posti nadidam to intori bedi
taze euronews tanha dar in mahvare nist.
Begzarim. ke baiad bedone khodast.bye