iransatellite

۱۳۸۹ مهر ۷, چهارشنبه

PMC از فركانس آزمايشي ديگري در هاتبرد


http://tehranpic.net/images/3o8fiqt904nywb3ogovd.jpg

لوگوي تلويزيون PMC از فركانسي ديگر در ماهواره هاتبرد روي اير رفت.

طبق آخرين خبر ها PMC Family از روز اول نوامبر ميلادي فركانس جديد و دائمي خود را تعيين و روي اير خواهد رفت.

اين شبكه كه ماه هاست به دنبال فركانسي قدرتمند از لحاظ سيگنال دهي در ايران و البته مقاوم در برابر پارازيت هاي ارسالي اين دولت مي گردد هم اكنون از 3 فركانس در هاتبرد در حال پخش است. فركانس 11747 ماهواره مذكور مدت هاست متعلق به شبكه PMC Music است و برنامه هاي اين شبكه و هم چنين ساعاتي از برنامه هاي شبكه PMC Family از طريق اين ترانسپاندر پخش مي شوند. هم چنين از دو هفته گذشته لوگوي PMC به صورت آزمايشي از فركانس 11604 هاتبرد نيز روي اير رفته است و از ديشب هم اين شبكه از فركانس 12245 هاتبرد به صورت آزمايشي در حال پخش لوگوي خود مي باشد. جالب است كه هر دو فركانس آزمايشي و به نوعي كانديداي پخش شبكه PMC Family از هاتبرد در اكثر نقاط ايران با پارازيت هاي منطقه اي و زميني همراه است و سيگنال اين شبكه در دو فركانس مذكور به خوبي دريافت نمي شود. عجيب آن است كه لوگوي اين شبكه روي فركانس تلويزيون فارسي بي بي سي در هاتبرد روي اير رفته است و عجيب تر از آن اين كه PMC مدتي پيش روي همين فركانس (12245) در هاتبرد به صورت آزمايشي روي اير رفت اما كيفيت بسيار پائين اين فركانس در ايران و هم چنين حضور تلويزيون فارسي سياسي زباني با نام BBC Persian مانع ادامه پخش اين شبكه در فركانس فوق شد اما حالا در اقدامي تعجب آور بار ديگر روي همان فركانس بازگشته اند ! گفتني است مدتي پيش اين شبكه از ماهواره هاي نايلست و عربست هم روي اير رفته بود اما به دلايل نامشخصي از دو ماهواره مذكور قطع شد. اما آخرين خبرها از اين شبكه حاكي از آن است كه تلويزيون دوم PMC با نام PMC Family از اول نوامبر برابر با 9 آبان فركانس دائمي خود براي پخش در هاتبرد را انتخاب و روي اير خواهد رفت. طبق آخرين خبرها فركانس هاي پيشنهادي كمپاني ماهواره اي هاتبرد (يوتلست) به مسئولان اين شبكه فركانس هاي 11179 , 11054 , 12245 , 11604 و 12111 مي باشد كه به نظر مي رسد آخرين فركانس ذكر شده كيفيت بهتري نسبت به ساير فركانس ها در ايران دارد. حال بايد ديد بالاخره پس از كش و قوس هاي فراوان فركانس جديد PMC Family در هاتبرد كدام خواهد بود ؟؟؟

مشخصات جديد و آزمايشي دريافت PMC در هاتبرد:
Freq: 12245
POL: H
SR: 27500
Fec: 3/4
Channel Name: PMC

۴ نظر:

وحید گفت...

کانال جدیدی بنام persia ca برروی فرکانس پکیچ mbc ماهواره عربست بدر 4برروی ایر رفته که با سیستم biss کد گذاری شده. 11919 h27500 3/4

ناشناس گفت...

age mishe adresse jadide flysat ke to ta gabliye filter shode ro begin

ALI گفت...

ناشناس گرامي:

دوست عزيز سايت Flysat متاسفانه در ايران توسط رژيم كثيف جمهوري اسلامي فيلتر شده است و تنها با پروكسي يا فيلترشكن باز مي شود. هنوز آدرس جديد و بدون فيلتري براي اين سايت در ايران منتشر نشده است. در صورت انتشار به اطلاع شما عزيزان خواهيم رساند.

با تشكر از وحيد گرامي

موفق باشيد.

وحید گفت...

فرکانس جدید کانال MBC PERSIA برروی ماهواره عربست BADR 4 ایر رفت . فرکانس 11938 V 275003/4